Jak být celý den energický a v dobré náladě

Sportovkyně s holí

Pokud hledáte jednoduché a efektivní způsoby, jak se stát energičtějšími, spěchám vám poblahopřát. To znamená, že na sobě pracujete, máte cíle, cíle a hledáte způsoby, jak zvýšit svou energii, abyste dosáhli ještě více a posunuli se vpřed! Oceňuji to a v tomto článku jsem se pokusil shromáždit nejúčinnější, ale zároveň jednoduché způsoby, jak se stát energičtějším, které sám používám. A potřebuji hodně energie – koneckonců mám 8hodinový pracovní den podle plánu 5/2, hodně pracuji na webu a na kanálu Yandex.Zen. Jste tedy připraveni dosáhnout nové úrovně energie? Tak jdeme!

Co zahrnuje pojem „energický člověk“?

Žena s úsměvem

Energičtí lidé jiskří bezmeznou energií, pozitivním myšlením, neochvějným odhodláním a vytrvalostí. V souhrnu jim tyto vlastnosti pomáhají zůstat nad vodou sebevědomě a neodchylujte se od zamýšleného kurzoru. Každý z nás se samozřejmě periodicky dostává do stavu úpadku, ale pro jedince, jejichž nitro je zásobárnou nevyčerpatelné energie, nevyžaduje udržení vitality na vysoké úrovni aktivaci „ON“ v určité situaci. Tento aspekt je jejich konstantou.

Takoví lidé jsou svobodní dát světu radost a nadšení. Možná jste si všimli: v jejich společnosti je mnohem snazší realizovat své plány, nápady, fantazie, zatímco špatná nálada a zátěže, které v podstatě nehrají žádnou roli, ustupují do pozadí.

Všechno je pro ně jednoduché: když cítí, že se deprese chystá zaútočit odněkud zezadu, oni najít něco, co dělat a vrhnout se do toho po hlavě. Ale skutečně, kdo není pro nic zapálený, vždy skončí v začarovaném kruhu apatie, emočního vyčerpání a prázdného vzteku. Ale ti, které zevnitř zahřívá láska a začal zájem o práci — jiskřící energií! Prožívají vzrušení, cítí silný nával adrenalinu. Taková vnitřní motivace člověka nepostřehnutelně vtahuje do toho, co dělá, dává pocit elánu a naplňuje ho inspirací.

Energičtí lidé zpravidla mají velké charisma a přitažlivost. Snadno přebírají roli vůdce, vedou masy a uchvacují je neuvěřitelnými nápady. S takovými mimořádnými vlastnostmi dokážou přenášet hory jakékoli strmosti!

Nyní, když máme dobrou představu o image „energického člověka“ a zachytili jsme vlnu inspirace, pojďme na další úroveň – pojďme se podívat na to, které činnosti berou nejvíce energie, aniž by přinášely nějaký užitek.

Jaké činnosti „vysávají“ energii?

Hra na konzoli

Že stát se energickým, v první řadě je potřeba ze života vyloučit faktory, které jako upír „vysávají“ veškeré nadšení a bojovnost. Tyto zahrnují:

  • Komunikace s „toxickými“ lidmi. Zkontrolujte svůj sociální kruh. Jste si jisti, že neexistují žádní energetickí upíři, ufňukaní, pesimisté, skeptici nebo kritici? Samozřejmě je vždy škoda přerušit stará spojení, ale závistiví a věčně nespokojení lidé vás pravděpodobně nepovedou po žebříčku úspěchu.
  • Sledování televize. Sledováním zpráv den za dnem, aniž bychom si toho všimli, se měníme v zombie. “Co je nového na světě?”, “Proboha, další autonehoda!”, “Někdo někoho podvedl”. Přestaňte se starat o životy jiných lidí víc než o svůj! Je čas se nad sebou zamyslet. A pro vzrušující zábavu dejte přednost dobrým filmům (ale až poté, co skončíte s plánovanými aktivitami).
  • Neustálá dilemata. Neustálé myšlenkové pochody, nekonečné myšlenky, srovnávání, rozbory. To vše pěkně unavuje náš mozek, a tím pádem nám bere hodně energie. Naučte se soustředit na to, co je skutečně důležité, a odhoďte cizí myšlenky stranou. Uvidíte sami, ale život se vám nebude zdát tak těžký. Posuďte sami: proč plýtvat energií na myšlenky, které nikam nevedou, když je na světě tolik vzrušujících aktivit, které přinesou mnohem větší užitek?
  • Nedokončená práce. Psychicky jsme neustále sužováni přítomností nedodělků. Každý den si slibujeme, že se k nim vrátíme, ale. Něco nejde podle plánu a navíc se hromadí další a další nové věci. To vše nás zbavuje koncentrace, pěkně nás unavuje a ubírá energii. Abyste se jednou provždy zbavili uvědomění, že za vámi stojí značná zátěž navíc, je důležité naučit se přijímat závazky podle svých nejlepších schopností a schopností, dokončit je včas a nedávat do zítřka je vypnutý.
  • Přenesení problémů jiných lidí na svá bedra. Laskavost je nepopiratelně pozitivní vlastností člověka, ale pokud to přeženete, můžete své vlastní sny a cíle pohřbít hluboko pod zem. Pomozte tam, kde se bez vaší pomoci opravdu neobejdete. Ale nechte ostatní, aby si drobné rutinní problémy vyřešili sami, bez vaší účasti. Jak se říká – od každého dobrého trochu.
  • Nekvalitní odpočinek. Optimálně produktivní stav při absenci kvalitního odpočinku je možný pouze pro roboty. Odpočinek však neznamená jen dostatek spánku. Někdy je nutné změnit typ činnosti, aby se znovu stal energickým a načerpal novou sílu.
  • Blízké vnímání názoru někoho jiného. Za prvé, každý člověk je individualita. Ano, hodně úsilí a úsilí do našeho rozvoje vložili naši rodiče a blízcí. Snad do jisté míry smysluplně přispěli i přátelé. Pokoušet se naplnit očekávání ostatních lidí, žít pro naplnění nadějí jiných lidí je však špatná politika. Ano, k těmto lidem byste rozhodně měli cítit vděčnost, ale neměli byste brát jejich přání a rady příliš vážně. Tímto způsobem můžete „pohřbít“ své vlastní cíle a ambice.
READ
Gratuluji šéfové ženě svými vlastními slovy

Přátelé, vyřešili jsme to! Pokuste se těchto „propadů energie“ zbavit nebo je alespoň omezit na minimum. A přejdeme k tomu nejdůležitějšímu – začneme studovat způsoby, jak se stát energičtějšími. Jít!

Nejlepší způsoby, jak získat energii

Atletka

Nic není dáno za nic a na stát se energickým – budete muset vynaložit určité úsilí. Ale pamatujte: co se děje kolem, přichází kolem. Aby vaše úsilí nepřišlo nazmar, je důležité přistupovat k práci na sobě s pílí! co je třeba udělat?

1. Upravte svůj jídelníček

Chtít stát se energičtějším – zkontrolujte svůj jídelníček. Za prvé, úroveň naší aktivity je ovlivněna tím, co jíme. Dobře se zde hodí rčení „jsme to, co konzumujeme“. Důležitá role pro energetické zásoby hraje správnou snídani. Měl by být sytý, ale to neznamená, že potřebuje sníst misku těstovin a klobásy. Kompletní ranní strava zahrnuje kaši, ovoce, ovesné vločky a mléčné výrobky.

Vynikající oběd zahrnuje mořské plody, zeleninu, celozrnný chléb a libové maso. Mezi jídly by dobrou svačinou byla hrst ořechů nebo banánů. Tyto produkty blahodárně působí na mozkovou činnost a dodají vám energii na zbytek dne.

2. Začněte dobře spát

Nedostatek energie je často způsoben nedostatkem spánku. Mnoho studií již dávno prokázalo, že lidé, kteří jdou raději pozdě spát, mají řadu poruch ve fungování těla, včetně pomalého metabolismu, hormonální nerovnováhy, předčasného stárnutí a snížené mozkové aktivity. Na základě toho vyvozujeme závěry: co je pro nás důležitější – dívat se před spaním na „ještě jednu“ epizodu našeho oblíbeného seriálu, nebo se každé ráno probouzet s dobrou náladou a pohodou? Zdá se, že odpověď je zřejmá.

3. Přidejte fyzickou aktivitu

Jak se stát skutečně energickým a snadno zvládnout celý den v podnikání a práci? Je to velmi jednoduché: věnujte se sportu! Sport se hodí hlavně večer. Tímto způsobem vám mozek umožní klidněji a uvolněněji se ponořit do země vašich drahocenných snů a snů, a to je zárukou elánu a nespoutané energie po ránu!

4. Dopřejte si dostatek odpočinku

Kvalita odpočinku má větší vliv na naši produktivitu. Mnoho lidí se mylně domnívá, že nejlepší je udělat práci rychle, ale není to pravda. Jakákoli činnost bez přestávky nakonec otupí bdělost, rychlost a vytrvalost. Takže se nám zdá, že jsme udělali hodně, ale ve skutečnosti je to jen 1/4 toho, co jsme mohli.

READ
Co znamená vztah mezi mužem a dívkou?

Ale odpočinek je flexibilní koncept. Někdo tím myslí nedobrovolný zlom, jen tak, spontánně. Taková politika spotřebovává náš čas, protože takové aspekty „odpočinku“, jako je kontrola e-mailů nebo prohlížení publikací přátel, neobnoví sílu, ale jsou pevně zafixovány jako zvyk. Budeme se tedy metodicky nedobrovolně rozptylovat maličkostmi v domnění, že od té doby, co jsme na pracovišti, je práce v plném proudu. Ale ne. Jen tam stojí a náš mozek nás prostě chytře přelstil.

Musíte odpočívat vědomě, nebo ještě lépe aktivně. Jděte na setkání s přáteli, jděte do přírody, navštivte trampolínový park. To vše nám přináší spoustu pozitivních emocí a ve výsledku nám pomáhá stát se energičtějšími a soustředěnějšími!

5. Veďte si deník

Zdá se, jak vám může deník pomoci stát se energičtějším? Je to jednoduché – člověka živí úspěchy, vítězství, dobyté výšiny. Diář je nejefektivnější způsob, jak si nejen naplánovat den a stanovit si cíle, ale také sledovat jejich úspěch, vidět pokrok, růst nad sebe. Nejzajímavější je, že vedení deníku nevyžaduje velké úsilí – stačí mu věnovat 5 minut ráno nebo večer: vytvořte si plán na den a shrňte výsledky uplynulého dne , podívejte se, že mnoho obtížných úkolů bylo dokončeno, a nabijte se energií pro nové úspěchy!

6. Choďte na procházky

Procházky na čerstvém vzduchu nás naplňují novou silou k dobývání zamýšlených vrcholů! Jsou důležité zejména pro lidi, jejichž práce vyžaduje, aby trávili dlouhou dobu u počítače. Dát si pauzu! Projděte se do parku, užívejte si sluneční paprsky, dýchejte čerstvý vzduch. Stačí 30 minut a efekt je prostě úžasný! Nával síly a energie, moře pozitivity a pozitivních emocí!

7. Věnujte svůj volný čas koníčkům

Dělat to, co milujete, nám pomáhá stát se energičtí, otevírá rozsah našeho vědomí a umožňuje nám trochu se oddávat úzkostlivým sněním. Ale je tu jedna podmínka: přistupujte ke svému koníčku celým svým srdcem! Teprve pak je možný výsledek. Nepotřebuješ druhou práci, že?

8. Nezapomínejte na seberozvoj

Nebuďte líní učit se něco nového. Rozvíjejte se, čtěte, navštěvujte výstavy a muzea. Život je jako obrovská encyklopedie vědění! Žít a učit se, jak se říká. Chcete být energičtější? Určete si zdroj energie. Osobní růst převrací zavedené názory na život, což znamená podnikat kroky pro nové, kolosální změny! A to způsobuje moře emocí, pocitů, zážitků, pohonu. Energie tak spěchá!

READ
Jak správně protáhnout řitní otvor pro anální sex?

9. Ignorujte gadgety

Mnoho lidí dokáže strávit celé dny, aniž by spustili oči z obrazovky počítače, tabletu nebo telefonu. To je špatné, protože tělo nevydává energii. Ale spotřebovává ho mozek. Hry, televizní seriály, videa, různé příběhy – to vše aktivně zapojuje naše myšlenkové pochody, ubírá nám spoustu energie a síly, která by se mimochodem mohla ubírat užitečnějším směrem. V důsledku toho se cítíme unavení, prázdní, jedním slovem – jako by byly vytlačeny všechny šťávy. Je čas s tím skoncovat! Vypněte počítač, jděte ven, cvičte, stanovte si cíl! Narodili jste se, abyste prozkoumávali tento svět! Když sedíte u monitoru, je nepravděpodobné, že budete energičtí a veselí.

10. Cestování

Cestování naplňuje životy lidí vzrušujícími a vzrušujícími dobrodružstvími, zajímavými událostmi a vzpomínkami, které zahřejí duši. Změna prostředí umožňuje mozku uvolnit se a uniknout rutině a shonu. Ponořte se do nového, neznámého, ale tak tajemného a zajímavého světa! Tímto způsobem se budete mít na cestách čím zaměstnat, a to vám pomůže vytvořit neuvěřitelné množství energie! Také cestování bude dobrým důvodem, proč si odpočinout od práce a změnit své okolí.

Závěr

Kdo z nás by nechtěl být energičtější, aktivnější a ambicióznější? Koneckonců, tyto vlastnosti otevírají brány k úspěchu, a to je nejstrmější vrchol v životě člověka, jehož dobytí je hlavním cílem. Pracujte na sobě, sledujte svůj jídelníček, objevujte svět a přestaňte trávit celé dny sledováním videí, zpráv a televizních seriálů. Život je nám dán jednou, tak ho strávme důležitějšími a vzrušujícími věcmi. Je nepravděpodobné, že vás budou hřát vzpomínky na sledování televizních zpráv. Ale fotografie z pikniku s přáteli nebo ovoce tvůrčího úsilí v luxusním rámu na stěně – se skutečně stanou jiskřivým uhlíkem ve vaší duši!

zůstaňte energičtí po celý den

“Jsou dny, kdy to vzdáváš.” A nejsou tam žádná slova, žádná hudba, žádná síla . “. I s přihlédnutím k obraznosti těchto řádků z písně „Stroj času“ měli všichni podobné pocity. Když v práci doslova usnete, zkuste se trochu osvěžit silnou kávou. Když se unavení vrátíte domů a koupíte si energetický nápoj, je potřeba udělat další věci. Jak moc je to zdravé? Otázka je spíše řečnická. Proto jsme v tomto článku shromáždili doporučení, jak si udržet energii po celý den, s využitím vlastností našeho těla a přírodních prostředků.

READ
Hledám milenku na schůzky: život v milostném trojúhelníku

Abyste se vyrovnali s ospalostí a dodali tělu energii, když je to potřeba, můžete použít následující tipy:

Správná organizace dne a zaměstnání

Dopřejte si v noci dostatek spánku. Vše je zde zřejmé, ale nejčastěji se zapomíná na jednoduché pravdy. Nejlepší způsob, jak se ráno cítit nabití a odpočatí, je dostatečně se vyspat předchozí noc. Kolik hodin spánku vám stačí – 6, 7 nebo 8 – závisí na individuálních vlastnostech těla. Pokud ale spíte méně než 6 hodin denně, budete postupně pociťovat nedostatek spánku, a to negativně ovlivňuje vaši pohodu.

Cvičit. Tělo zůstává po spánku ještě nějakou dobu uvolněné, a abyste se rychleji probudili, můžete si trochu zacvičit, poté se umýt studenou vodou nebo si dát kontrastní sprchu.

Naplánujte si den. To vám umožní soustředit se na dokončení důležitých úkolů a vyhnout se těm, které vám jednoduše „kradou“ čas a ničí vaše energetické zásoby.

Správně jíst. Nevynechávejte jídla ani se nepřejídejte. V tom druhém případě bude vaše tělo utrácet energii, aby se vyrovnalo s trávením příchozí potravy a vy nebudete moci naplno pracovat.

Praxe “kočka zdřímnutí”. „Kočičí šlofík“ – 15minutový spánek po obědě. Jde o to, že během této doby má mozek čas „restartovat“ a relaxovat. A pak pracovat produktivněji. Samozřejmě, že ne každý má takovou příležitost, ale nejen četní západní konzultanti osobní produktivity, ale také ruští (Gleb Arkhangelsky) nás ujišťují, že metoda stojí za to.

Vyjděte ven. V teple se procesy v našem těle zpomalují, proto se cítíme méně energičtí a často nedokážeme v případě potřeby rychle nabrat rychlost potřebnou pro práci. Netrávte proto celou přestávku na oběd v kavárně nebo kavárně – projděte se po ulici. Můžete také jít při práci k otevřenému oknu a pár minut se u něj zdržet – kyslík váš mozek rozhodně bolet nebude.

Pohybujte se častěji. Zvykněte si strávit na konci každé hodiny pár minut na zahřátí: vstaňte ze židle a projděte se po kanceláři. Vyberte si také schody nad výtahem.

Sledujte své držení těla. Nesprávné umístění u stolu ovlivňuje vaši schopnost soustředit se.

Začněte den řešením obtížného problému. Použijte své dosud nevyužité zásoby energie k vyřešení důležitých problémů jako první. Mozek si na zátěž zvykne a vše ostatní se bude zdát jednodušší.

Dokončete, co začnete. Bude to skvělý impuls a motivace pro další úspěchy.

READ
Krevní tlak během záchvatů paniky: proč stoupá, nebezpečí

Potravinové preference

Jezte méně, ale častěji. Za prvé se tedy spotřebuje méně energie na podporu trávicích procesů. Za druhé, tělo samo bude dostávat výživu častěji.

Vzdát se cukru a sladkostí. Takzvané rychlé sacharidy způsobují zvýšení hladiny inzulínu v krvi, což může způsobit pocit únavy.

Upřednostněte celozrnné Produkt. Zpracování komplexních sacharidů v těle trvá déle, a proto mu déle dodávají energii, což vám umožní cítit se energičtěji.

Jezte libové maso a ryby. Nezvyšují hladinu cukru v krvi, což zajišťuje plynulý tok energie, a pocit sytosti přetrvává déle.

Jezte mátu. Zkuste kávu nahradit mátovým čajem, je to docela osvěžující. Při soustředění pozornosti a zvýšení efektivity se vám budou hodit i mátové žvýkačky.

Nezapomeňte na vitamíny. Abyste zůstali veselí a plní energie po celý den, musíte se postarat o to, abyste do těla dostali správné množství vitamínů. Zejména C, D, thiamin, riboflavin, B12a také kyselina pantotenová a listová. Některé produkty vhodné pro takové účely a jejich vlastnosti jsou popsány v tomto článku.

Hodně pijte voda. Dehydratace vede ke snížení objemu krve a v důsledku toho k neustálé únavě. Je také prospěšný pro normální metabolismus a uvolňování energie z potravy.

Vyberte si bylinné doplňky. Mnoho lidí tvrdí, že stejně jako máta, ženšen, eleuterokok, citronová tráva a maté jsou dobrými povzbuzujícími látkami. Nepoužívejte doplňky stravy, ale samotný produkt.

Další triky a triky

Stáhněte si ušní boltce dolů. Pokud si takto krátce masírujete ušní boltce, dokážete se zbavit ospalosti.

Přejíždějte jazykem po střeše úst. Není to moc příjemné a navíc obzvlášť lechtivé, že? Ale signál z nervových zakončení se dostane do mozku téměř okamžitě a podporuje koncentraci.

Dopřejte si masáž krku. Zvláštní pozornost věnujte horní části a prsty tlačte v místě, kde se krk setkává s hlavou.

Udělejte si krátké sezení dechová cvičení. 5 minut bude stačit. Můžete začít tím nejjednodušším cvičením: soustřeďte se na svůj dech, zhluboka dýchejte, v duchu počítejte do čtyř při nádechu a výdechu. Tato praxe naplní váš oběhový systém kyslíkem a povzbudí vás.

Použijte aromaterapii. Mnoho esenciálních olejů stimuluje mozkové funkce, díky čemuž se cítíte energičtěji. Patří sem: citrusové plody, bergamot, skořice, hřebíček, cypřiš, eukalyptus, jedle, zázvor, borovice, rozmarýn, bazalka.

Rozsvítit světlo. Když máte na práci, nikdy neseďte ve tmě. Čím jasnější světlo, tím aktivnější je váš mozek.

Poslouchejte hudbu ve vysokém tempu. Pokud vás to nerozptyluje, vytvořte si speciální seznam skladeb s chytlavými písničkami a poslouchejte ho pokaždé, když se budete chtít rozveselit.

smích. Nával pozitivních emocí vás nabije energií, takže po zhlédnutí videa se zábavnými zvířaty si na chvíli odpočinete a trochu obnovíte rovnováhu sil.

Motivujte se. O různých způsobech sebemotivace jsme psali opakovaně.

Vyměňte si ponožky. Upřímně řečeno, trik je zvláštní, ale funguje. A pokud si uprostřed pracovního dne vyměníte ponožky za čerstvé, příval energie je zaručen.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: