Jak se navždy zbavit člověka

Chcete-li se zbavit posedlých lidí, vyzkoušejte dvě metody. Prvním je vyhnout se kontaktu s nimi, pokud je to možné. Nenavštěvujte místa, kde se nacházejí, přestaňte s nimi komunikovat. Pokud první možnost nefunguje, zkuste je jednoduše ignorovat. Jakmile si člověk uvědomí, že o vás nemá zájem, s největší pravděpodobností vás nechá na pokoji a najde si novou oběť.

To je přesně to, co dělám, vůbec to nepomáhá, tak dlouho jsem to ignoroval, už nevím, jak toho člověka dostat ze svého života.

Psycholožka, poradkyně pro domácí násilí. Cesta z krizí. · 5. srpna 2021 · myempeiria.ru

Obsedantní myšlenky se stanou obsedantními pouze tehdy, když je vidíte jako problém a snažíte se „se jich zbavit“.

Čili řešení je opačným směrem – není třeba se jich zbavovat. Kdo ví, co nás každou vteřinu napadne? Přišlo a odešlo. Problém je v tom, že jste se z nějakého důvodu rozhodli, že některé z těchto myšlenek jsou „špatné, špatné, neměly by se stávat“ nebo „určitě musí mít svůj základ, ale nemají“.

:)

Dal jsi tomu smysl a zaměřil jsi na to svou pozornost. A teď se snažíte „nemyslet na bílou opici“, v důsledku čehož myslíte jen na ni

Je ale na vás, abyste odtamtud svou pozornost odvedli a nepřikládali tomu žádnou důležitost. Ať jsou myšlenky, které chcete. No a co? Vůbec nic. Myšlenky nejsou stejné jako ty. Nic nemění.

Další otázkou je, že možná tento problém z nějakého důvodu potřebujete sami. Zaměření se například na to, že máte „obsedantní myšlenky“, vás odvádí od řešení životního problému, který je skutečně relevantní a důležitý, ale vy jej řešit nechcete. To se často stává. Pak stojí za to si tento úkol uvědomit a pustit se do něj. A nebude čas hledat chyby ve svých myšlenkách.

obsedantní myšlenky patří do skupiny neurotických poruch. Mohou značně zasahovat a výrazně snižovat kvalitu života. Mohou být buď v kombinaci s obsedantními akcemi (rituály), nebo zcela nezávisle.

Je důležité oddělit obsedantní myšlenky od přežvykování („mentální guma“) a problémy s myšlením, charakteristické pro neurologii a obecnou psychiatrii. Úleva od těchto příznaků se bude také lišit v závislosti na pozadí a klasifikaci.

Existují také „flashbacky“, charakteristické pro posttraumatické události – vzpomínky (velmi živé a živé), které člověka trápí a ztěžují každodenní život.

Neexistuje jediný protokol pro řešení obsedantních myšlenek. Je důležité je nejprve oddělit od všech výše uvedených a pak najít důvod pro spuštění této konkrétní „chyby“. Poté sledujte stav před „startem“. Poté se naučte nové možnosti, jak na stav reagovat (každý člověk má jedinečné mechanismy) a hlavně sledovat a měnit stav před ním a zastavit spouštění „obsedantních myšlenek“

READ
Proč se muži bojí vdávat?

Radikální psycholog. Publicista, řečník, překladatel. Člen Rady sekce REPT u automatické převodovky · 18. srpna 2018 · b17.ru/id119653

Myslete na ně konkrétně a podle plánu. To je již tradiční „paradoxní“ technika. Obsedantní myšlenky v podstatě vznikají spontánně (nedobrovolně), jako mnoho jiných, které neberete vážně.

Ale stávají se posedlými právě kvůli faktorům, které: 1) Berete je jako něco vážného – nejen myšlenky, ale plnohodnotný odraz reality 2) Myslíte si, že se jich potřebujete „zbavit“ – a zkoušíte zbavit se jich tak či onak potlačit nebo odstranit.

Ve vztahu k událostem ve vnitřním světě vede takový odpor k opačnému efektu. To je přesně důvod, proč je systematická „meditace“ na nepříjemné myšlenky předepsána jako účinné opatření. Což řeší dva problémy, resp.

  1. Tím, že stále dokola přemýšlíte o stejných myšlenkách, jednoduše začnete vidět jejich skutečnou hodnotu a význam. Nejčastěji se blíží 0, takže přestanete brát posedlosti vážně;
  2. Okamžik „neovladatelnosti“ je také výrazně snížen. Nakonec vám dojde, že o tom můžete přemýšlet, nebo to můžete jednoduše nechat jako „pozadí“ a zaměřit svou pozornost na něco zajímavějšího.

Psychiatr, narkolog, vedoucí lékař kliniky pro léčbu drogové závislosti „First Step“, člen Národního N. 19. listopadu 2020 stranaprotivnarkotikov.ru

Jakákoli myšlenka je neurální spojení. Čím častěji si to v hlavě přehráváme, tím je to silnější a tím těžší je to zlomit. A pokusy bojovat s obsedantními myšlenkami většinou vedou k opačnému výsledku – naopak se na ně ještě více soustředíte.

Chcete-li oslabit nervové spojení, můžete zkusit:

  • Relaxační techniky (meditace, jóga atd.)
  • Zajímavé aktivity, které přinášejí pozitivní emoce
  • Vedení deníku sebereflexe

Pokud to nepomůže, poraďte se s psychologem nebo psychiatrem. Specialista vám pomůže zjistit, co přesně způsobuje vaše obsedantní myšlenky, mohou to být:

  • Psychotraumatické události
  • Těžké životní situace
  • Vlastnosti myšlení (člověk je například zvyklý vnímat to, co se děje, sebe i ostatní negativně)

Někdy mohou být vtíravé myšlenky příznakem duševní poruchy. Například deprese, obsedantně-kompulzivní porucha, fobie atd.

Po diagnostikování a vyloučení patologie vás psychoterapeut nebo psycholog naučí sledovat faktory, které spouštějí negativní myšlenky a blokují tento začarovaný kruh.

READ
Jak vyhrát a udržet muže Štíra

Muž s kytarou

Jak rychle přestat někoho milovat? Chcete-li přestat milovat člověka, distancujte se od něj, přestaňte komunikovat a odstraňte z očí věci s ním spojené. Promluvte si s přáteli, najděte nové aktivity a emoce, vyprávějte svůj příběh. Přijměte, že nejste milováni, a vyrovnejte se se ztrátou. Napište dopis, vyjádřete své pocity a identifikujte nedostatky vztahu. Myslete na budoucnost a domluvte si schůzku s psychoterapeutem.

Buď k sobě upřímný

Pravda může bolet, ale častěji osvobozuje. Úplně prvním krokem, který musíte udělat, když se snažíte někoho přestat milovat, je přiznat, že vám ten člověk ubližuje. I když je to těžké, je důležité nezapírat své emoce a vidět situaci čistýma očima, bez růžových brýlí.

Přiznejte si, že jste nemilovaní

Jak přestat milovat někoho, kdo o vás nestojí? Přestaňte být optimističtí a podívejte se na situaci realisticky. Osoba, kterou milujete, vás nemusí milovat zpět. V tomto případě budou vaše růžové představy o budoucnosti jistě rozbity a to přinese utrpení. Ale když uvidíte skutečný stav věcí, můžete tento pocit rychle opustit.

Muž sedící na parapetu

Muž sedí na parapetu s hlavou v dlaních: Freepik

Identifikujte slabiny

Analyzujte svůj vztah. Když si uvědomíte, že osoba, kterou milujete, nesplňuje tak úplně vaše potřeby, bude snazší vypořádat se se svými pocity. Herečka Jennifer Garner sama sobě naznačila, že problémy s alkoholem, které zažil její manžel Ben Affleck, jsou neslučitelné s jejími pocity a touhami. Pár se rozešel.

Překonejte ztrátu

Uvědomění si, že vás někdo nemiluje a nebude tu pro vás, může způsobit pocity ztráty. Nestyďte se ani to nepopírejte. Prožijte ztrátu úplně, abyste se k těmto pocitům časem nevrátili, radí Marina Kraus. Být smutný, plakat nebo stýskat je normální a přirozené. Pamatujte však, že je to krok k dobré budoucnosti bez závislosti.

Podívejte se do budoucnosti

Milovat bývalého nebo někoho, kdo vaše city neopětuje, je omezující. Pokud jste uvízli s někým, s kým nemůžete mít vztah, pravděpodobně budete mít problém najít štěstí s někým jiným. Podívejte se do budoucnosti a udělejte krok v přítomnosti, abyste realizovali své touhy ve vztahu s jinou osobou.

Přemýšlejte o jiných vztazích

Lidé, kteří jsou beznadějně zamilovaní, mají tendenci zapomínat na další důležité vztahy ve svém životě. Vaši přátelé a rodina vám budou oporou. Mohou mít i nějaké užitečné informace, osobní zkušenost a jen vřelé slovo, které vám pomůže přežít nešťastnou lásku.

READ
O čem muži mlčí: co může jejich domov prozradit o jejich vyvolené?

Přátelé se smějí

Dva kluci a dvě dívky sedí na pohovce a smějí se: Freepik

Dejte si čas

Dejte si čas na zpracování bolesti, ztráty a přijetí. To je důležité pro dosažení konečného výsledku – kontroly nad svými pocity, vysvětluje novinářka Elizabeth Plumptre. Netlačte na sebe a neobviňujte se, že se nedokážete rychle zbavit své připoutanosti. Vaše pocity jsou normální a přiměřené a časem se změní.

Udělejte si čas pro sebe

Přemýšlejte o svých částech, které jste možná popřeli, potlačili nebo změnili kvůli lásce. Možná byste se oblékli efektněji, začali se sportem nebo svým koníčkem? Udělejte si čas pro sebe, mějte se rádi a myslete na své vlastní pocity.

Napsat dopis

Napište podrobný dopis osobě, kterou milujete. Vysvětlete, jak se cítíte a jak prožíváte současnou situaci. Dejte jim vědět, že jste se rozhodli pokračovat ve svém životě i přes všechnu lásku a bolest, kterou cítíte. Pak dopis roztrhejte, neposílejte. Nebo si vše zapište do deníku, jako Francesca (Meryl Streep) v kultovním filmu The Bridges of Madison County (1995).

Zbavte se upomínek

Odstraňte z očí věci, které vám připomínají vašeho milovaného. Skryjte dárky, fotky a vše, co souvisí se společným zážitkem. Odstraňte chaty v instant messengerech. Některé věci můžete vyhodit nebo si je ponechat jako vzpomínky, pokud jste si jisti svými schopnostmi.

Prázdný fotorámeček

Dívka držící v ruce prázdný fotorámeček: Freepik

Udělejte si odstup

Abyste se zbavili citů, je důležité se od objektu vaší lásky vzdálit. Nejen, že odpadají živé schůzky či telefonáty, ale také platí absolutní zákaz komunikace přes zprávy nebo kontroly profilů na sociálních sítích. Pokud s člověkem nepřestanete komunikovat, toto spojení bude pokračovat a bude vás traumatizovat, píše Get Personal Growt.

Hledejte jiné emoce

Vyplňte prázdnotu, která pochází ze zklamání a bolesti. Dělejte plány, naplánujte si pro sebe něco vzrušujícího a vraťte se k životu naplno. Pamatujte, že to není láska, která by měla dávat smysl vaší existenci, ale vy sami byste měli být schopni naplnit své dny smyslem.

Realitu interpretujte pozitivně

Není to samotná situace, ale postoj k ní, co určuje významnou část našich pocitů. Pokud si například budete neustále myslet, že už nikdy nenajdete lásku nebo že tento člověk byl vaší spřízněnou duší, vše jen zhoršíte a zvýšíte svou posedlost. Místo toho si vezměte, že na naší planetě žije více než 8 miliard lidí. Jeden z nich se vám určitě bude hodit!

READ
Co je popruh pro ženy a muže a jak tuto hračku vybrat

Mluvte o situaci

Podělte se s někým o své pocity a zážitky, třeba i s náhodnou známostí v baru. Chcete-li vyprávět svůj příběh, budete muset zvolit slova, což vám umožní lépe poznat své vlastní pocity a pochopit, co se děje. Ano, a vnější podpora nebude zbytečná.

dvě dívky

Mluví dvě dívky: Freepik

Domluvte si schůzku s psychoterapeutem

Pokud se nedokážete vypořádat se svými pocity sami, vyhledejte pomoc psychologa. Pomůže nejen přestat milovat člověka nyní, ale také se vyhnout kontaktům, které jsou v budoucnu traumatické. Pamatujte však, že psycholog není zázračná pilulka, budete muset tvrdě pracovat, abyste dosáhli výsledků.

Bez ohledu na to, jak moc chcete přestat někoho milovat, je těžké jednoduše vypnout své city. Abyste je ovládli a přestali někoho milovat, buďte k sobě upřímní a přemýšlejte o svých emocích. Udělejte krok vpřed a představte si, že v budoucnu budete šťastní s někým jiným, kdo bude vaše city opětovat.

Buďte první, kdo se to dozví

Přihlaste se k odběru a získejte informace o nejnovějších zprávách z Kazachstánu, fotografiích, videích a dalších exkluzivních nabídkách.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: