Jak si může dívka doma napumpovat zadečky? Cvičení, která zaberou jen 70 minut týdně

Jak utáhnout a napumpovat zadek za 7 dní? Aby byly hýždě hrdé

Krásné a tónované hýždě vždy přitahovala a vzrušovala muže, v tom není nic překvapivého. Kněz by měl vypadat chutně, ale vůbec ne z pohledu kanibala, navíc zneužívajícího tučná jídla. Dosáhnout elastických a oku lahodících tvarů není vůbec snadné. Jakékoli tukové usazeniny prostě zbožňují ženské nohy a zadek a spěchají tam s neúprosnou vytrvalostí. Vyhnat je odtamtud není snadný úkol, ale ještě obtížnější úkol je dosáhnout významných výsledků v krátkém časovém období. Co je potřeba udělat, abyste se na sebe za 7 dní spokojeně podívali do zrcadla?

V první řadě ujasněme si tento důležitý bod: pojmy „utáhnout zadek“ a „zhubnout zadek“ se velmi liší svým sémantickým zatížením. Utáhnout znamená udělat svaly pružnějšími pomocí speciálních cvičení. Při cvičení samozřejmě budeme spalovat kalorie. Ale ne konkrétně ze hýždí, ale z celého těla. Není možné cíleně zhubnout v jakékoli části těla, můžete snížit pouze svůj „obsah tuku“ jako celek. Pokusy odstranit tuk z břicha pomocí cviků na břicho jsou zbytečné, stejně jako vás různé dřepy nezachrání od tukových usazenin na hýždích.

Nicméně dobrý tón hýždí je také velmi důležité, protože ani tenký zadek bez tónu nevypadá příliš atraktivně. Navíc cvičením na hýždě stále ztrácíme určitý počet gramů, takže nepřímo hubneme v této pro nás momentálně důležité části těla.

K rychlému spálení tuky, dochází k tzv. „osušení“ karoserie. Jedná se o tvrdou a rigidní sadu diet a cvičení, která vám umožní rychle odstranit z těla hodně tekutin. Všechny modely před střelbou a kulturisté před soutěží procházejí týdenním (obvykle týdenním) sušícím cyklem, aby byli na vrcholu své formy na přebal nebo pódium. Ale abyste vydrželi „sušení“, musíte být sportovec, schopný vydržet vážnou fyzickou námahu, mít železnou vůli a charakter. Kdo toto vše má, nemá s nadváhou žádné problémy. Takže musíte rozhodně začít se cvičením.

Začněme tedy. K provedení sestavy cviků potřebujeme pouze podložku a oblečení pohodlné na gymnastiku. Cvičení bude celkem 5, ale je potřeba je provádět denně po dobu pěti dnů. Pokud je úroveň fyzické zdatnosti hodně na přání, můžete zkusit dokončit všechna cvičení několik dní před začátkem „kurzu“, řekněme v pátek. V sobotu a neděli se svalům uleví od neobvyklých cviků a od pondělí bude možné začít dosahovat cíle. Tady jsou, je jich pět:

READ
Jak poznám, že když na někoho myslím, pamatuje si mě?

jak napumpovat krásný zadek

Cvičení č. 1. Levým bokem si lehneme na kobereček, paže pokrčená v lokti podpírá tělo, druhá leží klidně na opasku. Uděláme deset zvednutí pravé nohy, nezapomeneme ji včas podsadit, poté se otočíme a totéž zopakujeme pro druhou nohu. Nezapomínejme, že „zvedání a spouštění“ neznamená mávání nešťastnou nohou, jakoby v záchvatu. Musíte to udělat hladce a pomalu, abyste sval cítili zátěž.

Cvičení č. 2. Čas si lehnout. Rozpažíme ruce do stran – pomohou udržet rovnováhu. Protáhněte prsty jako baletka a zvedněte nohy nahoru. Deset opakování. Zůstaneme ve stejné pozici a přejdeme k dalšímu cviku.
Cvičení č. 3. Udělejte si krátkou přestávku a poté pokrčte kolena. Pomalu zvedněte zadek nahoru a prohněte se se vší grácií, která je v nás vlastní. A tak desetkrát, po kterých si odpočineme.

Cvičení č. 4. Je čas dřepu. Bude stačit dvacet dřepů, hlavní věcí je zajistit, aby záda byla rovná, ruce natažené před vámi. Opět nemůžete spěchat, tónová cvičení by měla být prováděna hladce, pak dosáhnete dobrého výsledku.

Cvičení č. 5. Postavíme se rovně a napneme hýždě. Scedíme je, asi pět až sedm sekund, pak se uvolníme a pět až sedm sekund odpočíváme. Můžete to udělat 15-20krát, kolik síly zbývá.

První výsledky takové komplex se projeví do týdne. Jen nekroutit rty předčasně – první výsledky a ideální výsledky konceptu se liší. Nicméně i malý úspěch je příjemný a slouží jako pobídka k pokračování.

Poslední cvičení, mimochodem, můžete to dělat častěji a pravidelněji. Brzy ráno, když se probouzíte z otravného zvonění budíku, je škodlivé okamžitě vyskočit z postele, protože to vede k poklesu tlaku a negativně ovlivňuje zdraví a náladu. Místo toho, když ležíte v posteli, musíte střídavě stahovat svaly nejprve na nohou, pak, zvedněte se výše, na hýždě, břicho, záda, paže a dokonce i krk. S ohledem na náš cíl budeme věnovat zvláštní pozornost hýždím. Začleněním takového rituálu do svého každodenního probuzení můžete časem dosáhnout úžasných výsledků. A nejde jen o to, že bude snazší se probudit, ale hýždě se „napumpují“.

a obecně, cvičení takže můžete jít kamkoli. Například sedět v kanceláři. Hlavní je přitom sladce se usmívat a kroutit hlavou – nechte šéfa, ať si myslí, že jste jen velmi energický zaměstnanec, a proto na židli mírně poskakujete. Možná si konečně vyměníte židli u svého stolu.

READ
Proč milenec nedává dárky?

Následující nabídky může znít banálně, ale v boji o dobrou postavu nehraje první (i když samozřejmě zdaleka ne poslední) roli gramotnost cvičení a výběr různých technik. Hlavní je trpělivost a vytrvalost. Potřebujete si pořídit krásný kalendář, který se bude pověsit na zeď, abyste si každý den strávený v bojích o krásnou postavu označili tlustým červeným fixem.

Musíte na sebe být přísní Slibže každý den v tomto kalendáři bude červený, jinak to bude rána do sebevědomí. A když nějaký den chybí, vyhoďte za trest krásný kalendář a pověste si na zeď nový. A tak dále, dokud nezůstane nic, co by bylo možné hrdě viset na zdi – zcela červený diplom, svědčící o vaší vytrvalosti, hrdosti a trpělivosti.

Doporučujeme také video cvičení pro napumpování kněží doma i v tělocvičně

Pokud máte problémy se sledováním, stáhněte si video ze stránky „Videocvičení pro napumpování kněží doma a v tělocvičně“.

Dívky vždy chtějí všechno najednou: nohy jako Campbell, zadek jako Kim. Pojďme na to?!
V tomto článku se podíváme na důvody, proč mají pesimističtí čtenáři pravdu. Prozradíme vám také, jak rychle zpevnit zadek se skutečnými výsledky, jaké cviky k tomu použít a jaké podmínky dodržovat.

Perfektní zadek ;)

  1. Zaoblené, jasné kontury.
  2. Tělo je elastické, hladké, bez známek celulitidy.
  3. Hýždě jsou zvednuty nahoru a rovina mentálně protažená nejkonvexnějším bodem bude procházet vpředu podél samého středu stydké kosti.
  4. Hýždě nevisí přes zadní stranu stehna, záhyb pod nimi zcela chybí nebo je slabě vyjádřen. Zkuste jednoduchý test: umístěte tužku do subgluteálního záhybu. Pokud se nepřevrhne, zvednutý váhou vašeho zadečku, pak je čas začít se svým zadečkem vážně!
  5. Záhyb mezi hýžděmi je ve tvaru V.
  6. Nad zadečkem jsou dva důlky.

Napumpujte si zadek doma za týden

S cvičením není možné začít náhle, často to končí vážnými zraněními – výrony, natržení, dokonce i skřípnutí nervů. Hlavní je držet tempo, cítit, že svaly někde táhnou, mohou lehce bolet. To znamená, že práce s nimi není marná.
1. Aby dívce napumpovala zadek, bude muset vydržet týden hlubokých dřepů. Musíte posunout patu co nejdále a nezvedat paty z podlahy. Nejprve udělejte 10 dřepů, s postupem času zátěž zvyšujte.

Důležité! Pokud si zvyknete dřepovat po každé hodině práce za stolem, váš zadek se brzy stane závistí žen a sny mužů kolem vás.

2. Postupně výpady na každou nohu. Stačí přenést váhu na tu přední a zafixovat pohyb po dobu 3-4 sekund.
Důležité! Efekt je umocněn odložením cvičení ve chvíli, kdy je to nejtěžší.
3. Ideální činností je lehnout si na tvrdý povrch (na záda), pokrčit kolena, ale nezvedat paty z podlahy. V této poloze zvedněte zadek co nejvýše. Fixujte polohu na několik sekund a spusťte hýždě. Opakujte 15krát. Postupem času se počet zvyšuje na sto.
Efektivní jsou i švihy nohou s pokrčenými koleny, kdy dívka stojí opřená o opěradlo židle. Užitečné jsou také zvedání nohou v leže. Pokud si ale chcete zakulat zadek, jako Brazilky, pak posuňte nohy mírně do strany, aniž byste ohýbali koleno.
Někdy se expresní metody uchytí a stanou se navždy součástí života žen jako navyklé cvičení. Zadek je jediná část těla, kterou lze skutečně vyrobit tak, jak chcete, aniž byste se uchýlili k plastické chirurgii. Vše je v rukou holek! Hlavní je začít!

READ
Jak žít s naštvaným a výbušným manželem: rady od psychologa

Jak efektivně napumpovat boční hýžďové svaly?

  • Rolls
  • Lehli jsme si na podlahu.
  • Rozpažeme ruce do stran.
  • Nohy pokrčíme v kolenních kloubech a paty pevně přitlačíme k podlaze.
  • Narovnáme nohy a přeneseme sílu gravitace na lopatky.
  • Vracíme se do výchozí pozice, namáháme hýždě.
  • Nožní výtah
  • Lehneme si na břicho.
  • Položte bradu na podlahu, paže podél těla.
  • Zvedněte narovnané nohy do maximální výšky, vydržte několik sekund a spusťte je.
  • Boční zdvih
  • Padáme na všechny čtyři.
  • Nohu pokrčenou v koleni posuneme do strany a snažíme se s nohou stojící na opoře vytvořit úhel 90 stupňů.
  • Provádějte střídavě oběma nohama.

Efektivní cviky na zadek

Možností cvičení, jak zpevnit a zvětšit hýždě, je poměrně hodně. Hlavní je vybrat si ty, které jsou pro vás to pravé. Nejúčinnější jsou: hýžďový most, dřepy, leg pressy a švihy, stejně jako výpady.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: