Techniky a metody autohypnózy pro sebedůvěru

Posilovač sebevědomí

V populární psychologii je pojem „sebevědomí“ téměř totožný s pojmem „úspěch“ – je to nejdůležitější faktor „úspěchu“, znak harmonické, rozvinuté a silné osobnosti.

Konkrétnější chápání „sebevědomí“ lze nalézt ve vědecké psychologii: je to duševní stav, ve kterém člověk považuje určité názory za pravdivé. „Důvěra“ se utváří pod vlivem osobní zkušenosti a vnějších faktorů okolního světa (včetně sugesce).

„Sebevědomí“ se skládá z několika složek (podle V.G. Romeka):

  • Obecná sebedůvěra – skutečné a pozitivní hodnocení vlastního „já“.
  • Veřejná (sociální) odvaha – kladné hodnocení vztahů s lidmi.
  • Kontaktní iniciativa je efektivní touha po pozitivní komunikaci.

Je třeba poznamenat, že v populární psychologii role „sebevědomí“ je značně zjednodušená a přehnaná. Vzorec: „sebevědomí“ znamená „úspěšný“ je nebezpečný – ne všechny životní situace vyžadují „sebevědomí“ k dosažení „úspěchu“ (některá nejistota například nutí člověka k sebekritice, k dodatečné kontrole kvality při výkonu práce nebo projevovat uctivý respekt v komunikaci). Člověk se pro vyznavače pop psychologie nečekaně ukazuje jako poněkud složitější, než se původně očekávalo.

Posilovač sebevědomí

Autohypnóza (autosugesce) je proces sugesce zaměřený na sebe sama za účelem sebeovládání jedince – jedna z nejhůře prozkoumaných a nejzáhadnějších vlastností lidské psychiky.

Profesionální výzkum tohoto fenoménu začal u S. Freuda. Prakticky jako první z evropských vědců studoval psychosomatické (získané v důsledku autohypnózy) nemoci. O něco později E. Cruz zjistil, že autohypnóza může být nejen destruktivní, spontánně nekontrolovaný, ale také řízený, prospěšný proces.

V současnosti se autohypnóze věnuje celá hromada knih: od úctyhodných vědeckých monografií vědecké psychologie až po „výtvory“ různých kouzelníků (adeptů exotických netradičních kultů) a brožury pop psychologie. Je velmi obtížné porozumět této změti knih: vědecká psychologie používá neuvěřitelně složitý vědecký jazyk, šamanoidní mágové doporučují některé neuvěřitelné fantastické teorie a šílené praktiky a populární psychologie (jako vždy), která vše zjednodušila do té míry, že je nemožné, navrhuje metodicky pracovat na postojích.

Ve skutečnosti jsou základy a techniky autohypnózy docela jednoduché: musíte se „chytit“, cítit určitý stav vědomí. Stoupenci zenu to nazývali „stavem prázdnoty“, v šamanismu to bylo definováno jako stav „změněného vědomí“ a Castaneda o něm hovořil jako o „zastavení vnitřního dialogu“.

READ
Katatonická forma schizofrenie: příznaky a fotografie stuporu

Člověk neustále komunikuje sám se sebou: v hlavě se mu rodí myšlenky, o něčem přemýšlí, o něčem přemýšlí, brouká si písničku, kterou má rád. Abyste dosáhli „vnitřního ticha“ (termín křesťanské askeze), musíte soustředit svou pozornost na něco v sobě. Existuje praxe „dvou rukou“: paže jsou nataženy před vámi, ruce jsou uvolněné, nepřítomný pohled směřuje mezi ruce. Můžete pohybovat rukama: vpravo – nahoru, vlevo – dolů a naopak. Musíte se soustředit na pocity. Člověk je schopen se soustředit pouze na 2 předměty. Když člověk jasně cítí ruce, ponoří se do stavu zastavení myšlenek – to je stav „prázdnoty“, poklony.

Právě toto ladění vědomí je nejdůležitější součástí sebekódování. V něm lze přiměřeně provádět běžné navyklé činnosti bez obvyklého myšlení, intuitivně – to jsou „činy v nečinnosti“ (Bhagavat Gita), satori. Toto je přirozený tvůrčí stav.

Metoda praktikování autohypnózy překvapivě není složitá:

  1. Definice instalace,
  2. Vstoupit do „stavu prázdnoty“ a realisticky procítit daný postoj.
  3. Opuštění stavu „změněného vědomí“ s postojem již zakořeněným v podvědomí.
  4. Ochota v případě potřeby neočekávaně vstoupit do „stavu prázdnoty“ za účelem realizace instalace.

Instalace musí být stručné, smysluplné a jasné: jinak program nebude fungovat.

Jako příklad: člověk si dává postoj „žádná bolest“ a posiluje ho tím, že vytváří pocit neskutečnosti, odcizení bolesti pro sebe (místo postižené nemocí jako by mu nepatřilo). Po zopakování instalace následuje vstup do stavu „změněného vědomí“. Opravdu není žádná bolest. Postoj se zafixoval v těle, vědomí, vůli a nervovém systému člověka a proměnil se v nezpochybnitelnou pravdu.

K vyřešení problému sebevědomí doporučuje populární psychologie provádět každodenní „miniškolení“ o autohypnóze a afirmacích (sebehypnóza opakováním krátké pozitivní fráze se zájmenem „já“, například: „Jsem si jistý v moje maličkost”).

Poněkud zvláštní a nebezpečná praxe: člověk neustále „tlačí“, aby ukázal důvěru v malé věci, nevědomě dává podvědomí příkaz: „Nejsem si jistý sám sebou!“ “Musíš být opatrný! Led! nespadnu! – člověk si dává nevědomý postoj k autohypnóze a po pár krocích jistě upadne. Taková školení jsou užitečná pouze tehdy, jsou-li prováděna z nutnosti, spontánně.

Posilovač sebevědomí

Nedostatek sebevědomí se může stát překážkou k velkým úspěchům. S tím potřeba bojovat.

READ
Opustí kvůli mně svou ženu?

Autohypnóza pro sebevědomí je účinná metoda ke zlepšení vašeho emočního stavu.

Tato metoda vytváří skutečné zázrakypomoci člověku dosáhnout jeho cílů.

Poslouchejte autotréninky pro zvýšení sebevědomí na našem webu.

Co je to?

co je to za koncept?

Self-hypnóza – to je dílo lidského vědomí, zaměřené na sebe a podpořené vizuálními obrazy.

Tato práce vede k utváření určitých postojů uvnitř člověka.

Provádí se autohypnóza prostřednictvím pocitů, emocí a představ.

Dokončené instalace jsou odeslány hluboko do vědomí. Jsou schopni vyjadřovat se na fyzické úrovni prostřednictvím určitých pocitů nebo činů.

Pro podstoupení této procedury není nutné jít do transu. Všechno je mnohem jednodušší: měli byste poskytnout odlehlé prostředí. Člověk by měl být sám, potřebuje se zklidnit, extrémně se uvolnit.

V tomto stavu je potřeba se zaměřit na konkrétní cíl a představit si ho. Potřeba mnohokrát vyslovte požadované nastavení. Za pár minut si to mozek zapamatuje, myšlenka se začne projevovat v realitě. S tím se dokáže vyrovnat každý člověk.

Jak praktikovat autohypnózu? Jak v sobě vštípit zdraví, sebedůvěru a úspěch? Rada hypnologa:

Techniky a metody

Existuje obrovské množství technik autohypnózy. Nejúčinnější a nejoblíbenější jsou:

Základní techniky a metody

  1. Vizualizace. Toto je mentální reprezentace, člověk prožívá události, které si představuje. Tato technika vám umožňuje představit si, co chcete, a cítit se, jako by byl cíl již dosažen. Je to velmi účinné: lidská mysl neví, jak rozlišit fantazii od reality. Když si člověk představí, co chce, mysl věří, že se to skutečně děje. Nezáleží na tom, jak dlouho proces vizualizace trvá nebo jak často se používá. Hlavní je, že přináší potěšení.
  2. Afirmace. Technika spočívá v tom, že musíte opakovat určité vzorce. Proces lze provést nahlas nebo potichu. Je důležité sestavit větu, která prezentuje dosažený cíl. Je to prezentováno pozitivním způsobem. Například: „Mám dobrou práci“, „Jsem si jistý“. Jak často člověk tyto vzorce opakuje, záleží na něm. Odborníci jsou přesvědčeni, že vzorce pomohou vytlačit negativní postoje z vaší hlavy a na oplátku se vytvoří pozitivní, které povedou k tomu, co chcete.
  3. Meditace. Složitější technika, která vyžaduje určité dovednosti vyvinuté v průběhu času. Musíte se co nejvíce uvolnit, zůstat na tichém, klidném místě. Měli byste se pohodlně posadit, zavřete oči a naslouchejte sami sobě, svému vnitřnímu hlasu. Můžete si představit požadované předměty, jinou realitu. Je důležité pochopit, čeho chcete skutečně dosáhnout, co vám brání stát se vlastníkem věcí, které chcete.
READ
Maniodeprese: co to je a jak ji léčit

Meditaci musíte praktikovat pravidelně, několikrát týdně, postupně prodlužujte dobu cvičení.

Síla autohypnózy. Jednoduché způsoby, jak se naprogramovat:

Jak přestat být stydlivý? To se dozvíte z našeho článku.

Cvičení

Existují cvičení, která mohou pomoci nabudit sebevědomí:

Jak cvičit 7

  1. Stav důvěry. Musíte si představit příhodu ze života, která vám dodala neuvěřitelné sebevědomí, kdy jste byli zaplaveni pocity slasti a hrdosti na sebe. Nezáleží na tom, která událost vyvolala důvěru. Hlavní věc je znovu prožít tyto pocity a pokusit se je zapamatovat. Cvičení provádějte 2-3x týdně.
  2. Procházka důvěry. Cvičení se skládá ze dvou částí. Musíte zapnout hudbu. Nejprve se musíte uvolnit, cítit své tělo, provádět chaotické pohyby. Po 3-4 minutách začíná první část samotného cvičení. Měli byste si zapnout smutnou hudbu a představit si sebe jako nejistého člověka. Můžete napodobovat chůzi a provádět neobratné pohyby. Pak se zapne pozitivní hudba: začíná transformace. Člověk se musí prezentovat jako sebevědomý. Musí změnit chůzi a pohyby. Musíte cítit, jak je každá buňka plná energie a důvěry ve své schopnosti. Sezení se provádí jednou až dvakrát týdně.
  3. Sebevědomé dýchání. Cvičení můžete provádět s otevřeným i zavřenýma očima. Musíte si představit, že vzduch je naplněn sebedůvěrou a čím více člověk dýchá, tím více to cítí. Musíte zhluboka dýchat, dostat dostatek vzduchu. Sezení trvá 3-4 minuty a provádí se jednou denně. Postupně se délka lekcí prodlužuje na 15 minut.
  4. Obraz sebevědomí. Chcete-li to provést, musíte si připravit kus papíru, tužky, značky. Měli byste si představit obraz sebevědomí, jak to vypadá, jak si to člověk představuje. Může to být cokoliv. Musíte nakreslit prezentovaný obrázek a vybarvit jej. Nezáleží na tom, jak dobře člověk kreslí.

Hlavní je pocit v procesu. Cvičení provádějte neomezeně mnohokrát.

Sebevědomí – praktická cvičení:

Potvrzení

Užitečné afirmace

Afirmace vám pomohou cítit se jako sebevědomý člověk, který přesně ví, co chce.

Je si jistý, že zvládne i ty nejtěžší úkoly.

Afirmace pro sebevědomí jsou:

  • každé ráno se probouzím s pocitem sebevědomí;
  • Mohu se stát, čím chci;
  • Miluji se za to, kdo jsem;
  • Odmítám negativní myšlenky;
  • Mám důvěru ve své schopnosti;
  • Věřím si;
  • Nyní přemýšlím jako pozitivní člověk;
  • Věřím, že dosahuji svých cílů.
READ
Jak se cítí muž, když vstoupí do ženy a zažije orgasmus?

Měly by se opakovat každý den, každá fráze by měla být vyslovena s citem, aby se dala rychleji „naprogramovat“.

Instalace sebevědomí. Ranní afirmace:

Jak vzbudit sebevědomí?

Psychologové uvádějí několik důležitá radacož vám také pomůže získat sebevědomí.

Na dítě

Je velmi důležité budovat v dětství důvěru v sebe a své schopnosti. Pokud dítě získá pozitivní přístup od dětství, v dospělosti nebude mít s touto problematikou nikdy problém. Nebude zpochybňovat přítomnost určitých schopností.

Návrh pro dítě

V první řadě je třeba dítě často chválit a kladně hodnotit určité úspěchy.

Kromě toho, ani se to nedá nazvat vtipem dítě je nešikovné, hloupé, hloupé.

To je zapamatováno a uloženo v mysli, což způsobuje problémy v budoucnu.

Nemůžete použít jako příklad úspěchy svých přátel. dítě. Například věta: „Váš přítel Masha hraje dobře na klavír, ale nevíte jak. Je tak skvělá.”

Jedná se o negativní postoj, který způsobuje pochybnosti o sobě a nutí dítě pochybovat o sobě.

To by mělo být dát dítěti příležitost vyjádřit se. Musíte se ho zeptat, co by chtěl dělat. Musí si vybrat činnost, kterou má rád. První úspěchy v jakékoli oblasti vám pomohou cítit se sebevědomě.

Jak v dětech vzbudit sebevědomí a sebevědomí? Dozvíte se z videa:

Nejen děti, ale i dospělí třeba pochválit. Měli byste muže chválit, mluvit o jeho úsilí a pozitivně hodnotit různé úspěchy.

Je velmi důležité ho podporovat, když si stanoví nějaké cíle. Pokud muž necítí podporu, pak úspěchy budou daleko. Musíte mu říct, jaký dobrý nápad ho napadl, jaký je to skvělý chlap.

Autohypnóza pro muže

Pokud o sobě muž začne mluvit špatně, musíme mu pomoci zapamatovat si jeho kladné vlastnosti.

To by mělo být připomenout mu jeho rané úspěchy, silné stránky.

Neměli byste dovolit negativní myšlenky. Kromě toho byste měli muži poděkovat za to, co dělá.

Pokud mu to žena, kterou miluje, řekne slova vděčnosti, pocítí sílu k novým úspěchům.

Jak poznat dívku, když se stydíš? Přečtěte si o tom zde.

10 jednoduchých kroků, jak získat sebevědomí:

Aby se žena cítila sebevědomě, měla by každý den dostávat komplimenty a pozornost. Pokud si koupila nové šaty, přišla z kosmetického salonu, potřebuje hodnotit změny pozitivně, mluvte o tom, jak skvěle vypadá.

READ
Jak víte, že se váš ex vrátí?

Kromě toho byste měli chválit, co vaří, a mluvit o tom, jak moc dělá pro svou rodinu. Jejího úsilí by si měli všimnout blízcí.

Když se žena přiblíží k zrcadlu, měla by si dát polibek, pochválit se.

Doporučeno pro každý úspěch prosím sebe, nakupujte věci, které jste si již dlouho chtěli koupit, nebo to mohou být příjemné maličkosti. Žena se tak bude chválit za dobře odvedenou práci.

Jak se stát sebevědomou ženou? Poraďte:

Funguje autohypnóza?

Funguje autohypnóza v životě?

Praxe to ukazuje autohypnóza opravdu funguje, pomáhá cítit se sebevědomě, zbavit se vnitřních strachů a negativních postojů.

Člověk se stává odvážnějším a otevřeným novým začátkům.

Nebojí se vyzkoušet sám sebe v něčem zcela novém a neobvyklém.

Aby instalace fungovaly, musíte techniky a cvičení používat pravidelně, nejlépe každý den.

Měli byste upřímně věřit v účinnost prováděných metod. Pak na sebe požadovaný výsledek nenechá dlouho čekat.

Posilovač sebevědomí je efektivní způsob bojovat s vnitřními strachy. Člověk se stává odvážným a učí se myslet pozitivně. Tím, že člověk věnuje jen pár minut denně autohypnóze, brzy získá sebedůvěru a své schopnosti.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: