Wumbuilding pro začátečníky doma: cvičení a tipy

Vumbuilding je soubor cviků na posílení poševního svalstva. V doslovném překladu „VUM“ znamená vaginálně ovládané svaly. „Building“ v překladu z angličtiny, jak víte, znamená „stavba“. Tento termín poprvé zavedl ruský vynálezce Vladimir Muranivsky. Tento vědec věnoval tomuto souboru cvičení knihu „Vývoj ženských svalů“.

Vumbuilding je soubor cviků na posílení poševního svalstva. V doslovném překladu „VUM“ znamená vaginálně ovládané svaly. „Building“ v překladu z angličtiny, jak víte, znamená „stavba“. Tento termín poprvé zavedl ruský vynálezce Vladimir Muranivsky. Tento vědec věnoval tomuto souboru cvičení knihu „Vývoj ženských svalů“.

Navzdory skutečnosti, že pojem „wumbuilding“ se objevil relativně nedávno, ženy již od starověku aktivně trénují svaly pohlavních orgánů. Jako příklad si můžeme připomenout japonské gejše.

Výhody wumblingu

Popularita wumblingu je dána tím, že tato praxe má řadu nepopiratelných výhod. Za prvé, stojí za zmínku, že takové školení zlepšuje fungování genitourinárního systému. Trénované poševní svaly jsou v těhotenství obzvláště důležité.

Za druhé, wumbling zlepšuje krevní oběh ve vaginálních svalech. To zajišťuje rychlejší hubnutí v oblasti stehen, hýždí a podbřišku. Za třetí, tato praxe vám umožňuje normalizovat hormonální hladiny ženského těla. Opět platí, že v tomto případě je těžké přeceňovat význam wumblingu pro nastávající maminky. Trénink poševních svalů může posílit dělohu, což pomůže zjednodušit proces porodu. Kromě toho tato praxe poskytuje:

  1. obnovení svalové citlivosti;
  2. zvýšení potěšení ze sexu;
  3. prevence rakoviny.

Samostatně bych se chtěl věnovat otázce zvýšení potěšení ze pohlavního styku. Radost se navíc zvyšuje nejen u žen, ale i u mužů. Posílení je zajištěno zvýšením citlivosti erotogenních zón a kontrakcí pochvy. Vumbilding nejčastěji způsobuje vaginální orgasmus.

Cvičební stroje pro wumbling doma

Vumbuilding je intimní procedura. Proto se nejčastěji provádí doma. Pro trénink je obvyklé používat speciální zařízení, která se vyznačují svou jednoduchostí a jednoduchostí. Pro wumbling se používají zejména následující:

  1. vaginální kuličky;
  2. vakuové simulátory;
  3. nákladní simulátory.

Vaginální koule jsou považovány za nejjednodušší a nejdostupnější cvičební stroj. Jsou vyrobeny z nefritu. Ve starověku byl tento přírodní kámen považován za symbol harmonie, síly a dokonalosti. Použití vaginálních kuliček pomáhá zmenšit objem pohlavních orgánů a zvýšit citlivost erotogenních zón. Kromě toho vám takové zařízení umožňuje eliminovat mnoho onemocnění spojených s fungováním genitourinárního systému.

READ
Co znamená a symbolizuje modrá barva: význam v psychologii

Alternativou k vaginálním míčkům jsou posilovací stroje. Taková zařízení jsou poměrně těžká. Celková hmotnost nákladu může dosáhnout 2 kg! Jsou určeny výhradně pro silový trénink.

Nejoblíbenější cviky

Kegelovy cviky jsou považovány za počáteční úroveň wumblingu. Před zahájením těchto cvičení se dívky musí trochu připravit. Je to nezbytné pro lepší pocit ze svalů. Tato příprava zahrnuje zastavení procesu močení na několik sekund. Pokud dívka nemá s tímto přípravným cvičením žádné problémy, může přejít na zvládnutí speciální dechové techniky. Díky této technice při tréninku pracují pouze poševní svaly. Izolovaná práce intimních svalů je klíčem k úspěchu.

Aby se žena naučila speciální dýchací techniku, lehne si na záda a začne zhluboka a volně dýchat. V tomto případě by měla být jedna ruka položena na břicho a druhá na hrudník. Dále musíte dýchat tak, aby hrudník zůstal nehybný. A pouze žaludek by měl střídavě klesat a stoupat.

Po zvládnutí správné dechové techniky můžete přejít k provádění cviků.

Cvičení číslo 1. Dívka leží na zádech ve zcela uvolněném stavu. Nohy má pokrčené, chodidla na šířku ramen a ruce po stranách. V této poloze je nutné na pár sekund stlačit poševní svaly. V tomto případě nemůžete používat břišní svaly. Žaludek by měl být zcela uvolněný. Délka tohoto cvičení je 5 minut. S každým dalším přístupem bude toto cvičení pro dívku jednodušší a jednodušší. Proto by to mělo být složité. Toho lze dosáhnout zvýšením síly a rychlosti svalové kontrakce. Můžete také přidat svalové tlaky, aby bylo cvičení náročnější.

Cvičení číslo 2. Toto cvičení zahrnuje stejnou pozici. Jediné, co nyní je, je uvolnit a stáhnout řitní svaly. Při provádění tohoto cvičení nemůžete používat svaly hýždí a břicha. Aby to bylo obtížnější, dívky mohou začít cvičit vsedě nebo dokonce ve stoje. Doba trvání tohoto postupu je 10-15 minut. Cvičení by se mělo provádět každý den.

Cvičení číslo 3. Alternativou je střídavá relaxace a zatahování pochvy a konečníku. Doba zatažení je pouze 2 sekundy. Účelem tohoto cvičení je jasně odlišit vjemy, které vznikají při vtahování různých svalových skupin. Nezapomínejte také na svůj žaludek. Měl by být jako vždy uvolněný. Chcete-li to ztížit, můžete zvýšit dobu trvání, sílu nebo frekvenci kompresí. Takové komplikace však mohou být relevantní pouze tehdy, pokud dívka dosáhla správného provedení cvičení.

READ
Zdůraznění charakteru - norma nebo patologie

Třetí cvik se provádí střídavě ve třech polohách. Každá póza trvá 3 minuty. Pokud se však během této doby dostaví pocit únavy, lze cvičení přerušit k odpočinku. Stojí za zmínku, že takové školení lze provádět nejen doma, ale také na jakémkoli jiném místě (metro, v práci atd.). Neexistují také žádná omezení týkající se doby tréninku.

Na závěr stojí za to dodat, že pro wumbling byste měli používat pouze spolehlivé a osvědčené léky a produkty. Takové léky lze zakoupit v online lékárně Body-market.ru. Zde najdete vše, co potřebujete ke zlepšení svého sexuálního života, získání krásy a zlepšení svého zdraví.

Říká Alena Al-As, trenérka wumblingu (gymnastika intimních svalů), autorka kurzu „Zvýšení sexuálního magnetismu. multiorgasmus”:

– Máte pravdu – věří se, že žena, která se naučila ovládat své intimní svaly, může nejen poskytnout svému milovanému nesrovnatelné potěšení, ale také zažít živý vaginální orgasmus. Navíc bylo prokázáno, že tonus intimních svalů jako nevyčerpatelný zdroj vitální a sexuální energie dlouhodobě zachovává mládí a přitažlivost ženy, činí ji sebevědomou, vyzařuje radost a přitahuje lásku.

Hned řeknu, že nemusíte očekávat rychlé výsledky. Mnoho dívek dokonce cítí své vaginální svaly až po dvou týdnech výuky. Musíte cvičit každý den alespoň 30-40 minut.

Jaké jsou výhody pravidelného tréninku intimních svalů?

  • zvýšená citlivost;
  • zlepšení intimního života;
  • porod bez ruptur;
  • bezbolestné období;
  • obnovení krevního oběhu v pánvi (užitečné, pokud máte sedavé zaměstnání);
  • prevence prolapsu dělohy a poševních stěn (problém se stává po 60 letech);
  • řešení problému mimovolního pomočování při kašli, kýchání.

5 wumblingových cvičení

1. Organizace dýchání a budování svalů

Musíte si lehnout na záda a relaxovat. Začněte dýchat břichem. Ze strany byste měli být schopni vidět, jak se žaludek zvedá a klesá. Totéž opakujte ve stoje. Poté, co si zvyknete na dýchání novým způsobem, zkuste se naučit, jak stáhnout svaly řitního otvoru, aniž byste napínali svaly hýždí a břicha. Soustřeďte se na pocity. V budoucnu, při zvládnutí nových cviků a dosahování výsledků, si toto zaznamenejte. Faktem je, že váš mozek se spolu s vámi učí ovládat svaly, se kterými nikdy předtím neinteragoval. Musí si zvyknout.

READ
Co je popruh pro ženy a muže a jak tuto hračku vybrat

2. Techniky Arnolda Kegela

Lidé jim říkají „Kegelovy cviky“. Jsou docela populární, ale ne vždy působí. Potíž je v tom, že téměř vždy, když se nám zdá, že namáháme poševní svaly, ve skutečnosti pracují svaly, které jsou silnější a lépe procítěné – hýžďový, stehno, bránice, břicho.

Jednoduchý experiment – ​​napněte své poševní svaly co nejsilněji a nyní zatněte žaludek. Poté se snažte uvolnit žaludek a přitom nechte napjaté poševní svaly. Stalo? S největší pravděpodobností jste cítili, že spolu s uvolněním břišních svalů odešlo více než 70 % napětí v dolních svalech. To ukazuje, že nejčastěji, když se nám zdá, že je cvičíme, pracují úplně jiné svaly. Nejdůležitější je, že při cvičení byste neměli tlačit!

3. Zvedání pánve

Musíte ležet na zádech, ohýbat nohy a pevně přitlačit chodidla k podlaze. Plynule zvedněte a spusťte pánev bez změny rychlosti. Dále to komplikujeme – při zvedání pánve současně stlačujeme svěrač a pochvu.

4. Cvičení na prstech

Po důkladném umytí a umytí rukou vložte 2 prsty do pochvy a stáhněte svaly, zatáhněte. To poskytuje nejlepší zpětnou vazbu – jasně chápete, jak silné jsou vaše svaly. Stiskněte svaly a snažte se držet sevření prstů po dobu alespoň 30 sekund. Mírně prodlužte dobu komprese. Nejlepšího výsledku dosáhnete, pokud budete kontrakce provádět dlouhodobě – 30-40 sekund. Protože krátké pouze zvyšují krevní oběh, ale neposilují svalovou kostru.

5. Výcvik se simulátory

Toto je další fáze. Začít lze vaginálními kuličkami. Promažeme je lubrikantem, opatrně vleže vložíme do pochvy a snažíme se je držet. Po zvládnutí tohoto cviku se jej snažíme zkomplikovat. Držíme míčky uvnitř, snažíme se stát, chodit a mírně se odrážet. Poté můžete začít pracovat se závažím, ale rozhodně by to mělo být prováděno pouze pod dohledem trenéra.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: