Jaká jídla byste měli jíst, abyste přitahovali dívky sexuálně?

Lidé vždy vymýšleli různé pokrmy z lásky kombinováním potravin v naději, že posílí svou sexuální výkonnost. Muži se snažili posílit svou sílu pomocí neobvyklých hub a jedli jídla, která svým vzhledem připomínala genitálie. Milostná výživa však vždy nepřinesla požadované výsledky.

Vědci prokázali, že sexuální aktivita závisí na biochemických procesech, které se vyskytují v těle. Pokud mu dodáte určité látky, můžete nejen zvýšit libido, ale také zlepšit zdraví reprodukčního systému.

Jak pochopit, že tělu chybí kolagen: známky nedostatku glykoproteinu

Zařaďte do svého jídelníčku zdravé tuky

Zařaďte do svého jídelníčku zdravé tuky

Aby libido neklesalo, potřebujete energii. V opačném případě jej tělo „vypne“, považuje to za sekundární funkci. Ale ne všechny tuky zlepšují sexuální výkonnost. Vaše strava by měla obsahovat potraviny bohaté na kyselinu linoleovou. Snižují hladinu „špatného“ cholesterolu a normalizují činnost žláz s vnitřní sekrecí. Mezi takové potravinářské produkty patří olivy, mořské ryby, ořechy a kukuřice. Prospěšné jsou nerafinované rostlinné oleje.

Měli byste být opatrní s mlékem, máslem a sýrem. Podle některých zpráv pomáhají snižovat libido. Proto by měly být ve stravě zastoupeny s mírou.

Vybírejte potraviny bohaté na sacharidy

Výživa pro zvýšení sexuální aktivity by měla být založena na sacharidech. Přeměňují se na glukózu a udržují hladinu cukru v krvi na požadované úrovni. Jeho nedostatek okamžitě ovlivňuje libido. Ale musíte dát přednost „správným“ sacharidům.

Komplexní sacharidy pomohou zvýšit libido. Nacházejí se v ořeších, ovoci, luštěninách, celozrnných výrobcích a pšenici. Komplexní sacharidy obsahují vlákninu a vitamíny, které čistí tělo od toxinů.

Proteiny zlepšují sexuální zdraví

Proteiny zlepšují sexuální zdraví

Stimulují produkci enzymů, které zlepšují činnost žláz s vnitřní sekrecí. Aby byla sexuální výkonnost obdivuhodná, musí být bílkoviny vysoce kvalitní. Ve stravě se doporučuje kombinovat rostlinné bílkoviny s živočišnými: ryby se sýrem, maso s ořechy.

Ale nezapomeňte na smysl pro proporce. Nedoporučuje se konzumovat více bílkovin, než tělo dokáže „strávit“ – tím se intimní život omezí na minimum. Nadbytek bílkovin povede k těžkosti, apatii a neochotě být aktivní.

Odborníci na výživu dospěli k závěru, že zástupci silnější poloviny lidstva vyžadují 50 gramů bílkovin denně a norma pro ženy je 40 gramů.

READ
Jak uzavřít mír se Střelcem, když nenaváže kontakt?

Jaké mikroelementy zvyšují libido?

Jeho nedostatek vede ke snížení sexuální aktivity. Vápník má příznivý vliv na reprodukční funkce a podporuje početí. Pomáhá prodloužit pohlavní styk a zabraňuje předčasné ejakulaci. Upravte svůj jídelníček: lilek, řepa a růžičková kapusta obsahují velké množství vápníku.

Obnovuje činnost nervové soustavy, zlepšuje náladu a pomáhá překonávat stres. Zařaďte do svého jídelníčku otruby, švýcarský sýr, petržel, kešu a lískové ořechy, mandle, mořské řasy a pivovarské kvasnice.

Zvyšuje sexuální touhu a zvyšuje touhu. Abyste vyrovnali nedostatek fosforu, věnujte pozornost své stravě – jídelníček musí obsahovat pokrmy z tresčích jater, krabů, vajec a masa.

Afrodiziakální produkty

Afrodiziakální produkty

Mnoho lidí se mylně domnívá, že afrodiziaka jsou exotické potraviny, jejichž cena je přemrštěná. Ve skutečnosti lze afrodiziaka najít ve vašem průměrném supermarketu.

Je bohatý na zinek, který „zapaluje“ touhu a zvyšuje sexuální výkonnost. K doplnění nedostatku stačí sníst 150-200 gramů jahod denně.

Toto ovoce obsahuje velké množství fytosterolů – látek stimulujících sexuální aktivitu. Denní norma je jedno avokádo. O ovoce se můžete podělit se svým partnerem.

Pro posílení účinku a dosažení sexuální harmonie jezte avokádo s krevetami. Salát dochutíme rostlinnými oleji – obsahují vitamín E.

Přestože jeho vůně neprospívá intimitě, má česnek blahodárný vliv na sexuální sféru. Je bohatý na allicin – tato látka zlepšuje krevní oběh v genitáliích. Ale je lepší ji jíst s partnerem, jinak může být touha jednostranná.

Dobrým afrodiziakem je aminokyselina lysin. Nachází se v luštěninách, naklíčené pšenici, bramborách, vejcích, mase a mléce. Tyto potraviny by měly být součástí vašeho jídelníčku.

Aby se pohlavní hormony syntetizovaly aktivněji, potřebujete vitamín A. Nachází se v hovězích játrech, rybím tuku, zelenině, mrkvi, melounech a meruňkách.

Za trvání a jas vyvrcholení pohlavního styku je zodpovědný vitamin C. Jeho nedostatek snižuje libido a zpomaluje činnost pohlavních žláz. Denní norma je 110 mg. Potraviny jako bílé zelí, jahody, pomeranče, citrony a sladká paprika doplní zásoby vitamínu C. Užitečné je pít šípkový odvar.

Za sexuální touhu jsou zodpovědné vitamíny B. Fungují v kombinaci, takže je třeba zajistit, aby se každý druh dostal do těla v dostatečném množství. Vaše strava by měla obsahovat vejce, maso, pohankovou kaši, fazole, hovězí játra, mléko a sýr. Připravte pokrmy ze zelí, tvarohu, ryb a obilovin. Jezte zeleninu, med, ořechy, maso z orgánů a špenát.

READ
Pokud muž vyvolává žárlivost: studujeme obecně

Vitamíny skupiny B jsou rozpustné ve vodě, takže potraviny nelze vařit po dlouhou dobu. Je lepší je jíst čerstvé nebo je lehce povařit.

Hlavním nepřítelem sexuální aktivity je nezdravé jídlo a přejídání. Udržujte svá jídla lehká a vyvážená. Omezte konzumaci smažených, mastných, kořeněných jídel, uzených jídel a rychlého občerstvení. Správná výživa vám pomůže zůstat stále ve formě a užívat si intimitu.

Zinek, selen a bílkoviny jsou zdrojem sexuální energie. Pokud tedy plánujete romantický večer, měli byste volit produkty, které jich obsahují nejvíce.

Jaký je nejlepší způsob, jak uvařit večeři pro dva, řekla Odbornice na výživu, Federální výzkumné centrum pro výživu, biotechnologii a bezpečnost potravin, kandidátka lékařských věd Natalya Denisova.

Afrodiziaka jsou produkty, které chemicky zvyšují sexuální touhu. Z vědeckého hlediska je tedy lze považovat za potraviny bohaté na zinek a selen (nezbytné pro syntézu testosteronu), plnohodnotné bílkoviny a zdravé polynenasycené mastné kyseliny a také vitamíny A, B1, C a E. Které potraviny máš jich nejvíc?

houby. Od starověku byly považovány za magický produkt. Tajemství jejich působení však není v magii, ale v přítomnosti bílkovin a zinku. Zinek zvyšuje produkci a pohyblivost spermií, zlepšuje metabolismus a stimuluje krevní oběh v oblasti genitálií. Zvláště účinné jsou lahodné lanýže a kupodivu nevýrazné smrže. Musíme si však pamatovat, že houby jsou špatně stravitelné – naše tělo na to nemá prakticky žádné enzymy. I ta nejušlechtilejší hříbka se dokáže vstřebat maximálně z 20 %. Co můžeme říci o russula a medových houbách?

Ústřice a další mořské plody. Stejně jako houby obsahují hodně zinku. Ústřice také nasycují tělo dopaminem, hormonem potěšení, zejména sexuálním. Účinek přímo závisí na způsobu přípravy. Nejúčinnější jsou syrové ústřice s citronovou šťávou. Je třeba si uvědomit, že mořské plody jsou jedním z nejsilnějších alergenů, takže je musíte jíst opatrně.

Termíny. Zvyšují vytrvalost, nasycují energií, zvyšují pohyblivost a počet spermií díky vysokému obsahu vitamínů a minerálů a zvyšují libido. Podle autorů starých arabských knih dokázaly datle vštípit sílu i zchátralým starším. A ženy nejsou výjimkou. Datle však obsahují velmi velké množství mono- a disacharidů, takže byste je neměli zneužívat. Není ale vůbec vhodný pro lidi s cukrovkou.

READ
Co dělat, když to bolí?

Koření. Stimulujte průtok krve do reprodukčních orgánů. Dodávají nádobí více jasu a pikantnosti. Ve větší míře mezi afrodiziaka patří kardamom, kari, zázvor a červená paprika. Obsahují téměř celou řadu vitamínů a jsou velmi bohaté na antioxidanty. Pokud je vaše večeře ochucena tímto kořením, pokrmy pomohou zvýšit krevní oběh, tonizovat tělo a podle některých vědců urychlit metabolické procesy v těle. Jak je kombinovat a kam je přidat, záleží na vaší chuti. V každém případě to bude přínos.

jahody. Zdroj hormonů potěšení – endorfinů, který nejen zlepšuje náladu, ale také zvyšuje přitažlivost k partnerovi. Kromě toho bobule obsahují mnoho antioxidantů, vitamín C a zinek.

Artičoky. Zlepšuje prokrvení pohlavních orgánů. Ve starověkém Řecku věřili, že pokud budete každý den konzumovat šišky artyčoků s medem, určitě budete mít chlapce.

Červené víno. Obsahuje velké množství přírodních antioxidantů, podporuje tvorbu hormonů potěšení. Sklenka dobrého suchého vína, malá sklenička aromatického likéru nebo exotický koktejl ve správnou chvíli vám pomohou zapomenout na pochybnosti, strachy a předsudky a zvýšit touhu. Pokud to však trochu přeženete, můžete dosáhnout opačného efektu.

Černá čokoláda. Zvyšuje koncentraci hormonu štěstí, což má za následek zvýšenou touhu. Alkaloidy theobromin, theofylin a kofein mají silný stimulační účinek na centrální nervový a kardiovaskulární systém. Čokoláda je vysoce kalorický produkt. Neměli byste sníst více než 30-50 gramů denně (polovina běžné dlaždice).

Červený a černý kaviár. Ideální pro romantickou večeři. Má pozitivní vliv na libido, protože je bohatý na zinek, selen a jód. Přírodní kaviár obsahuje kromě bílkovin také mnoho aminokyselin, minerálů, vitamínů A, D, C, PP, B2, B6, B12. Vyživuje, vzrušuje a nezpůsobuje tíhu v žaludku. Jediným negativem je hodně soli.

Česnek a cibule. Vůbec ne ideální kandidáti na romantickou večeři, protože svou specifickou vůní dokážou všechno pokazit. Ale jíst přímo na rande není nutné. Jednoduše ho můžete zařadit do svého jídelníčku pravidelně, stále bude působit. Cibule a česnek obsahují velmi užitečnou sadu látek pro mužskou potenci: zinek, vitamíny C, E, B, PP, jód, železo, měď a éterické oleje. Česnek navíc obsahuje allicin, nejsilnější známý antioxidant, a navíc také podporuje prokrvení genitálií.

READ
Beran a Lev: kompatibilita znamení, klady a zápory vztahů

bílky. Stimuluje tvorbu testosteronu. Kuřecí a křepelčí vejce jsou nejlepším zdrojem lehce stravitelných bílkovin. A už jen z tohoto důvodu si zaslouží titul silného sexuálního stimulantu. A přítomnost vitamínů B5 a B6 ve vejcích, které se podílejí na regulaci hormonů a pomáhají při stresu, dělá z produktu jasné afrodiziakum.

Ořechy a semena. Zvyšují produkci testosteronu a urychlují tvorbu spermií. Ne nadarmo jsou národy, jejichž jídelníček ořechy nezahrnují, proslulé svou vášní. Ořechy se velmi rychle tráví a nasycují energií nezbytnou pro lásku. Přeci jen obsahují spoustu bílkovin, vitamín E, draslík, vápník, železo, fosfor, hořčík a zdravé mastné kyseliny. A vitamin E je považován za sexy, protože stimuluje hypofýzu a je zodpovědný za fungování reprodukčního systému, včetně genitálií. Zvláštní pozornost si zaslouží vlašské ořechy, mandle, pistácie, piniové oříšky a sezamová semínka.

avokádo. Zdroj bílkovin a vitamínu B6, díky čemuž je vážným konkurentem masa. Pocit tíže v žaludku a ospalost jako po snědení pořádného kusu masa ale po snědení avokáda nehrozí. Avokádo dále obsahuje polynenasycené mastné kyseliny, fytosteroly, draslík, vitamíny A, D, E, PP.

V závislosti na tom, pro koho je pokrm na rande určen – pro muže nebo pro ženu – se mohou ingredience mírně lišit. Sexuologové rozlišují mezi afrodiziaky typicky ženské patogeny a ty, které jsou účinné pro muže.

Muži:

  • Korýši (stimuluje produkci testosteronu).
  • Zelená kořenová zelenina, zejména petržel (mnoho vitamínů a antioxidantů).
  • Ořechy (mají pozitivní vliv na mužský reprodukční systém).
  • Káva (tónuje, zvyšuje výdrž a vzrušuje).

Ženy:

  • Sladkosti a ovoce.
  • Celer. Obsahuje androsteron, specifický hormon vylučovaný mužským tělem během fyzické aktivity, včetně sexuální aktivity. Ženské tělo reaguje na androsteron zvýšením sexuálního vzrušení.

Je třeba si uvědomit, že na oslabený organismus nezabere ani jedno afrodiziakum. Vyvážená strava a zdravý životní styl jsou proto klíčovými faktory pro zajištění živého sexuálního života.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: