Jak se rychle uklidnit, když jste naštvaní? Metody, které fungují

Všichni jsme naštvaní. Kolega vás vyrušil na schůzce, šéf vám zamítl povýšení, v těžké chvíli vás zklamal někdo blízký – nejspíš vás začalo dráždit už jen při vzpomínce, jak se vám stalo něco podobného. A někdy je nutný pocit hněvu. Dává vám sílu chránit sebe i ostatní tváří v tvář nespravedlnosti. Toto je oprávněná emoce a neměli byste se za to odsuzovat.

Není ale potřeba tomu slepě podléhat. Někdy vás vztek ochromí do té míry, že nemůžete nic dělat a ztratíte kontrolu nad situací. Vyzkoušejte jednu z následujících metod, jak se uklidnit, když se znovu cítíte ohromeni.

Promluvte si se svým vnitřním dítětem

Neodmítejte tuto radu. Podle psycholožky Margaret Paul může být zloba na druhého signálem, že se o sebe v těžké situaci nestaráte. Mluvit se svým vnitřním dítětem vám pomůže rozpoznat, co je špatně, a být k sobě laskavější.

„Představte si, že vaše naštvaná část je hysterické dítě, které opravdu potřebuje soucit,“ radí Paul. – Představte si, že ho objímáte s laskavostí a soucitem. Zeptejte se ho, proč se na vás zlobí. Nestál jste si za svým? Udělali jste ústupek místo toho, abyste upřímně vyjádřili svůj názor? Ignorujete své negativní zkušenosti? Jakmile pochopíte příčinu svého hněvu, bude pro vás snazší se ho zbavit.

Co byste neměli dělat, když jste naštvaní?

Vědci prokázali, že hněv může vážně poškodit vaše zdraví, protože tělo zažívá duševní a fyzický stres. Navíc hněv může zničit vaše vztahy s přáteli, kolegy a blízkými. Proto byste neměli dovolit, aby vám hněv zničil život.

Nejlepší způsob, jak se vyhnout chybám při vzteku, je vychladnout a v klidu přemýšlet o tom, co se stalo. Tak co nedělat, když se zlobíš.

Vyhoďte svůj vztek na sociálních sítích

Bohužel mnoho lidí má tendenci šířit svou špatnou náladu a podrážděnost na sociálních sítích, aby upozornili velké množství lidí. V žádném případě nevysílejte svůj hněv na internetu. Tím, že budete světu říkat o negativních emocích, které zažíváte, riskujete, že si vyděláte špatnou pověst. A různé sžíravé komentáře nepotěší vaše přátele a rodinu.

Dělejte důležitá rozhodnutí

Abyste se rozhodli správně, musíte se soustředit a zvážit pro a proti. To je možné pouze tehdy, když jste v klidu. Pokud se rozhodnete, když jste naštvaní, naštvaní nebo smutní, budete toho později litovat nebo se vám vaše volba bude zdát hloupá. Je velmi důležité naučit se rozhodovat v klidném stavu, abyste mohli dále ovládat své emoce.

Vytahovat to na ostatní

Pravděpodobně jste si již všimli, že když se vztekáte, narážíte na své okolí. Ovládejte se, pokud se nechcete hádat se svými přáteli a rodinou. Můžete použít dýchací techniky, které vám pomohou zmírnit stres a pocity hněvu. Úspěšní a moudří lidé se snaží zlepšit si náladu, a ne ji kazit ostatním.

READ
O lásce svými vlastními slovy - zvažte hlavní věc

Posaďte se za volant

Když jste hodně naštvaní, snažte se neřídit. Výzkumy ukázaly, že naštvaní lidé jsou na silnici nepozornější a agresivnější, což zvyšuje riziko nehody. Přestaňte řídit, pokud se cítíte naštvaně nebo agresivně, abyste neohrozili svůj život a životy ostatních. Pokud vás během jízdy chytne záchvat vzteku, zastavte a uklidněte se.

Mluvte o svých problémech s ostatními

Věří se, že když někomu o svých problémech řeknete, hned se budete cítit lépe. Ale musíte se podělit s blízkými, jinak vám nemusí rozumět nebo vás začnou soudit.

Rodina a přátelé vás podpoří, poradí a pomohou se vztekem vyrovnat. Ale nejlepší je samozřejmě projít si situací sám: čím méně lidí ví o vašich problémech, tím menší je pravděpodobnost, že o vás vytvoří nelichotivý dojem.

Přehlušujte vztek alkoholem a nikotinem

Během záchvatu hněvu je velmi obtížné ovládat svou vůli. Ale užíváním cigaret a alkoholu svůj stav jen zhoršíte.

Fyzická aktivita pomůže uklidnit hněv. Pokud neustále cvičíte, hladina serotoninu v těle se zvyšuje. Protože je to hormon potěšení, pomáhá zbavit se agrese a stát se šťastnějším.

Být ve společnosti

Být ve společnosti lidí, komunikovat s nimi, když jste naštvaní, je velmi, velmi obtížné. Proto se vyplatí tento druh akce odložit na lepší časy, třeba až vychladnete a přijdete k rozumu. Pro ostatní je příjemné komunikovat s pozitivními, laskavými a mírumilovnými lidmi. Čím méně tedy na veřejnosti působíte naštvaně, tím více s vámi lidé chtějí komunikovat.

Hněv je nebezpečný pocit, který vám může zničit život. Ambrose Bierce řekl skvělou větu: “Mluv, když se zlobíš, a proneseš tu nejlepší řeč, které budeš litovat po zbytek svého života.” Musíte být moudří a trpěliví, abyste se vyrovnali s hněvem a našli klid.

Připraveno na základě materiálů z webu www.womanitely.com

Identifikujte fyzické signály svého hněvu

Většina lidí si neuvědomí, že jsou naštvaní, dokud neudělají to, k čemu je to vede. S největší pravděpodobností jste se také na někoho vrhli a pak jste byli ohromeni svým chováním. Abyste tomu zabránili, sledujte, jak vaše tělo fyzicky vyjadřuje emoce. Například napínáte ramena nebo čelist, kousnete se do rtu nebo zatnete ruce v pěst. Nebo možná ztratíte schopnost jasně myslet a vidíte pouze předmět svého hněvu.

Takové signály si zapište – pomůže vám to v budoucnu rychle rozpoznat. A abyste se s takovými fyzickými projevy vyrovnali právě teď, zhluboka dýchejte a snažte se uvolnit napětí ze svalů.

Jak se rychle uklidnit, když jste naštvaní? Metody, které fungují

Existuje milion způsobů, jak se v životě trápit. Je však na vás, abyste se rozhodli, zda budete nervózní nebo ne. Abyste nereagovali na stres, musíte trénovat své vědomí, aby bylo odolné vůči negativním jevům, k tomu musíte zcela přebudovat svůj pohled na svět.

Hrál jste si jako dítě například s panenkami? V tu chvíli jste mohli zvenčí pozorovat, jak se odvíjí „život“ vašich hraček, a navíc jste jej sami vytvořili a spravovali. Zkuste se na situace, ve kterých ztrácíte nervy, podívat jakoby zvenčí. Nyní vy sami a člověk, který vás obtěžuje, a ta fakta života, která vás rozčilují. to vše je hra. ve kterém jste ředitelem. Můžete analyzovat, proč je hrdina naštvaný, jak by se měl nyní chovat a tak dále. Ale tento přístup vyžaduje čas, aby se rozvinul ve vaší mysli.

READ
Vlastnosti starších lidí - psychologické, sociální, věkové

Nyní budeme mluvit o nouzových metodách, když je vaše trpělivost plná.

1. Dechová cvičení. Soustřeďte se na svůj dech. Zhluboka se nadechněte a vydechněte. A tak si několikrát dejte na čas a sledujte, jak vzduch vstupuje a opouští vaše tělo. Můžete potichu nebo dokonce nahlas vyslovit proces, abych tak řekl, koloběh vzduchu. Kyslík vstupuje nosem a vstupuje do průdušnice, poté do průdušek a nakonec do plic. Oxid uhličitý opouští plíce průduškami, průdušnicí a nosem.

2. Najděte nasolabiální trojúhelník. Uprostřed je bod, který musíte stisknout palcem a podržet ho 3 sekundy. Pomohlo to? Skvělý! Nepomohlo? Zkuste to ještě několikrát.

3. Důležitý bod je také uprostřed brady. Stiskněte ho a jemnými masážními pohyby si ho zapamatujte asi 8 – 10x v jednom směru. Pak v opačném směru.

4. Na konečcích prstů jsou také body. Zapamatujte si je masážními pohyby, pomalu, pomalu, aniž byste příliš tlačili. A tak postupně všechny prsty.

5. Pokud jste doma, zavřete se v místnosti a několikrát udeřte do polštáře. Zároveň do každé rány dejte všechen hněv, všechnu bolest, všechnu zášť, vše, co vás přemáhá a brání objektivnímu uvažování. Sepněte pěst tak silně, jak jen můžete, a udeřte. Jen to nepřehánět, nechceme zranění.

6. Nebo dejte ruce pod vodu a držte ji. Voda dobře zmírňuje podráždění. Pokud jste venku, pomůže vám léčivá energie přírody. Jděte ke stromu, opřete se o něj rukou, vezměte si nějakou životní energii a uvolněte negativitu.

7. Pokud jste uvnitř, najděte si důvod, proč jít ven. Procházka na čerstvém vzduchu vám pomůže zotavit se. Bude účinnější, když budete při chůzi myslet na příjemné věci. Pamatujte si, co nebo koho milujete. Vaše oblíbená komedie nebo váš výlet do zábavního parku, vaše poslední narozeniny, nedávné setkání s přáteli, kde se váš přítel „zbláznil“. Nebo myslete na svého manžela, dítě, kotě nebo psa. Obecně má každý člověk spoustu důvodů k vřelým myšlenkám a úsměvům. Jen je pro nás někdy těžké donutit se odvrátit pozornost od toho špatného a přejít na to dobré. Ale musíte to přinutit!

8. Pokuste se vyjádřit své myšlenky. Můžete říct, co si myslíte, třeba kamarádovi. Nebo si vezměte kus papíru a napište na něj vše, co vás trápí.

9. Zúčastněte se sportovních cvičení. Dělejte kliky, protřepejte břicho. A podráždění zmizí a vy si zachováte tvar.

READ
Schizoidní psychopatie: příznaky a léčebné metody

Pijte čaj se sladkostmi. Nebo si hrát s domácím mazlíčkem. Můžete se také osprchovat nebo si pustit dobrou hudbu.

Přejeme vám klid!

Další příspěvky k tématu

  • 7 způsobů, jak využít svou závist k dobrému
  • Úspěšný člověk aneb jak milovat práci, která vás nebaví? Doporučení od psychologa
  • Citově zralá osobnost. Hlavní rysy.
  • „Jsem nejvíc. “ aneb jak si zvýšit sebevědomí.
  • Jednoduché způsoby, jak optimalizovat své pracoviště
  • Kosmetický nástroj aneb jaká kosmetika by neměla chybět v kabelce každé dámy.
  • Zkouška z psychologie

Proč jsou kletby nebezpečné?

Magické formule jsou nebezpečné pro obě strany: pro adresáta i pro toho, kdo je vyslovuje. Pokud aura člověka zeslábne, slova získají sílu. V závislosti na svém hněvu a přesnosti dodržování kouzla mu může uniknout škytavka nebo tiky. Pokud kletbu provedl mocný čaroděj, může nastat smrt.

Pokud člověk nemá hřích, je vykoupen, formule nezíská moc: je nezasloužená. Hrozí, že se negativita přenese na rodinu, potomky a vznikne generační prokletí.

Po magických vlivech může člověk zaznamenat zhoršení zdraví a špatné zdraví, dokud nebude litovat svých hříchů.

Negativní důsledky čekají na lidi, kteří proklínají a přejí druhým škodit. Jsou snadno ovlivněni poškozením a zlým okem. Děláním démonických spiknutí, udržováním hněvu ve svém srdci a vyslovením negativních přání znesvěcují víru v Boha. Uvědomění si hříšnosti svých činů se stává příčinou psychických a fyzických problémů.

Akce při prokletí

Rozzlobená slova vyslovená v hádce mohou mít magickou moc. Lidé v emocionálním výbuchu proklínají a přejí si smrt a dělají si navzájem ošklivé věci. Abyste předešli následkům nedbalosti a ochránili se, měli byste dodržovat pravidla.

Kdyby náhodou řekl v hádce

Během konfliktu se říkají škodlivá slova. Prokletý člověk často lituje toho, co udělal, nemůže pochopit, proč si přál potíže nebo urazil svého partnera. Manžel a manželka mohou ve skandálu říct ošklivé věci, aniž by si přáli ublížit. Účinek magické formule musí být anulován.

Co dělat, když proklínáte svého partnera v hádce:

  1. Zvažte činy, přání, slova.
  2. Požádejte dotyčného o odpuštění.
  3. Jděte do kostela po slovní kletbě. Přiznej se.
  4. Čiňte pokání, přijměte odpuštění a požehnání od Pána.
  5. Ortodoxní člověk by neměl v návalu vzteku propadat hněvu, závisti nebo páchat zlo.

Pokud jste prokletí

Pokud jste se s tchyní pohádali, během kterých jste nepřišli na kompromis a brzy se vám udělalo nevolno, možná váš příbuzný ublížil vaší auře.

Co dělat v tomto případě:

  1. Pokud najdete stopy kletby, jděte do kostela. Kněz provede rituál očisty a léčení.
  2. Požádejte o požehnání svému domovu.
  3. Čiňte pokání ze svých hříchů.

Je důležité vědět, co dělat, pokud existují známky prokletí, ale není příležitost kontaktovat duchovního. Doma musíte provést očistný rituál.

Potřebujete pomoc magických sil?

Získejte odpověď na svou palčivou otázku od kouzelníka a léčitele. Napište o problému hned teď a odborník vám online navrhne řešení!

READ
Tlum nervového systému - příznaky, příčiny, léčba

Položit otázku zdarma Zobrazit všechny otázky

Postupujte podle těchto jednoduchých kroků:

  1. Koupit sůl. Nežádejte prodejce o změnu.
  2. Na pánev nastříkejte svěcenou vodu.
  3. Nasypte na něj sůl a zahřejte.
  4. Když hmota získá tmavou barvu, odstraňte ji z tepla. Chcete-li odstranit kletbu, otočte se přes levé rameno a udělejte kruh kolem domu.
  5. Vraťte se do výchozího bodu, položte pánev na sporák a udělejte na soli 9 křížků v kruhu.
  6. Po nakreslení kříže zopakujte kouzlo: „Jdi, odkud přišel. Ten, kdo to poslal, odnesl.”
  7. Když je rituál zbavení se kletby dokončen, vyhoďte sůl. Opláchněte pánev a ruce svěcenou vodou. Pokřiž se.

Pokud to nepomůže, prohlédněte si dům. Hledejte poklady – kouzelné předměty. Jsou hozeni do ložnice, v čele postele. Tohle je jehla, pytel hlíny, přadeno nitě. Měli byste se jich zbavit tím, že je zapálíte. To pomůže zničit sílu kletby.

Co dělat se zavazadly:

  1. Nakreslete kolem sebe kruh soli.
  2. Zapalte oheň, přidejte kadidlo.
  3. Hoďte svůj nález do ohně.
  4. Zahrabte popel do země.

Pokud rituál nepomůže, kontaktujte odborníka. Tato kletba není každodenní, ale čarodějnická, kterou vytvořil kouzelník. Možná byl použit váš biomateriál – vlasy, sliny, nehty, významná věc.

Kvalifikovaný čaroděj a víra v Boha vám pomůže zbavit se spiknutí.

Křesťanské náboženství popírá černou magii: člověk zůstává pod ochranou Pána.

Nebojte se maličkostí: je to zdraví škodlivé!

Stres zažívá čas od času každý. Může to být nepříjemný rozhovor, problém v práci, konflikt s milovanou osobou. Často takové případy končí zkaženou náladou za celý den a nervovým vypětím: budete se cítit unavení a ohromeni. Psycholog Vladimír Klimov vypráví, jak se rychle dát dohromady ve stresové situaci a uklidnit se.

Stres je nová příležitost

Deprese je často ignorována, podceňována a není považována za vážnou nemoc.

Stresující situace není konec světa, ale nové příležitosti! Pamatujte si to, kdykoli máte nervy na hraně. Je schůzka naplánovaná na dnešní večer zrušena? Můžete ale trávit více času s rodinou nebo jen relaxovat doma u šálku čaje. Chytili jste se za hřebík a roztrhli si šaty nebo košili? Toto je příležitost aktualizovat svůj šatník a koupit další krásnou věc. Nezavěšujte se na problém, ale přemýšlejte o tom, jak vám otevírá obzory.

Mysli globálně

Jsou dny, kdy se všechno rozpadá. Věci, které děláte každý den, se vám zdají zdrcující, nemáte na nic čas. Přílišná panika vám nepomůže, ale pouze zpomalí proces a zničí vaši pohodu. Zkuste si dát krátkou pauzu a proběhnout si v hlavě ten nejhorší scénář – co se stane, když ten či onen úkol nezvládnete. Souhlaste, že v globálním měřítku toto malé selhání nijak neovlivní váš život. Čeká vás maximálně vysvětlení s manažerem nebo klientem, jehož nepříjemný dojem lze později vynahradit úspěšně dokončenou prací. Totéž platí v jakékoli jiné situaci: byli jste drzí v dopravě, někdo na vás vylil kávu, přišli jste pozdě do kina nebo divadla – to je v pořádku! Malé nepříjemnosti by vám neměly otrávit život.

READ
Co je to empatie v psychologii, jak tuto schopnost u člověka rozvíjet

Dýchat!

Jakkoli to může znít banálně, první věc, kterou musíte ve stresové situaci udělat, je začít zhluboka dýchat. Tím zajistíte proudění kyslíku do krve a zaženete přebytečný adrenalin. Existuje několik osvědčených metod. Můžete se například zhluboka nadechnout, zadržet dech, počítat do deseti a pomalu vydechovat. Dalším způsobem je soustředit se na samotný proces dýchání. Vnímejte, jak dýcháte, jak vzduch vstupuje do plic, jaké pocity zažíváte. Dýchejte zhluboka a odměřeně. Velmi brzy nervové napětí pomine.

Nealkoholické nápoje vyrobené z přírodních surovin pomohou zmírnit stres.

Squat!

Jednoduchá fyzická cvičení pomáhají rychle se vyrovnat s nervy. Dřepněte si, udělejte pár ohybů, zmáčkněte v ruce expandér nebo gumový míček. Pět minut – a stres bude odstraněn jakoby ručně!

Jezte koláč

Jak víte, chutné jídlo pomáhá vyrovnat se se stresem. Pokud jste nervózní, dovolte si sníst kousek čokolády, dort, dokonce i hranolky – s mírou! Hlavní věc je, že stresové stravování se nestane zvykem. Ať je to jen jeden způsob, jak se uklidnit.

Myslete na ostatní

Zrušili jste cestu k moři? Odmítli jste pohovor? Nastydli jste se a teď musíte vynechat vyrazit s přáteli do přírody? Nezoufejte. Myslete na lidi, kteří jsou na tom nyní mnohem hůř než vy. O těch, kteří nemají střechu nad hlavou, kteří nemají co jíst, kteří se potýkají se smrtelnou nemocí. „Žijete v pohodlných podmínkách, máte dvě ruce, dvě nohy a hlavu na ramenou – to vše proto, abyste se stali pánem svého osudu a vyřešili jakýkoli problém,“ říká Klimov. “Stojí za to být naštvaný kvůli maličkostem?”

Sdílejte s blízkými

Někdy, aby člověk překonal stres, prostě potřebuje mluvit. Zavolejte svému příteli nebo příbuznému a řekněte jim o svých potížích. „Jen z tohoto rozhovoru se budete cítit lépe,“ je si jistý psycholog. “A pokud vám dají dobrou radu, problém lze obecně považovat za vyřešený.”

Kreslit!

Jistě každý člověk v procesu vleklého telefonického rozhovoru nebo jiné monotónní činnosti alespoň jednou zanechal na papíře abstraktní kresby – květiny, vzory, kruhy a jiné geometrické tvary. Psycholog říká: kresba pomáhá rozptýlit se a přestat se tím problémem zabývat. Vezměte si to a napište si do sešitu: stres zmizí.

Týmové sporty vám mohou pomoci zbavit se deprese.

úsměv

Ve většině případů stresová situace nestojí za vaše morální trápení. Pravda, to pochopíte později, až utratíte nervy. Abyste zabránili panickému stavu, musíte se smát! Vzpomeňte si na nějakou vtipnou historku ze svého života, vtipný moment z vaší oblíbené komedie, anekdotu. Teď se usmíváš!

V nepochopitelné situaci – jděte do postele

Často se problém zdá mnohem závažnější, než je, pokud jste přes den unavení, přepracovaní. Musíte odpočívat a dobře spát! Napusťte si vanu, poslechněte si dobrou hudbu a jděte spát. S největší pravděpodobností se ráno probudíte se skvělou náladou.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: