Jak se stát pozitivním člověkem

Běžnou situací je oprava silnice ve dvoře. Jeden člověk je rád, že brzy bude hladký asfalt, zmizí výmoly a oblast bude pohodlnější. A další reptá na pracovní zařízení, hluk, prach a ucpané průchody.

Proč je sklenice vždy napůl plná pro jednoho a poloprázdná pro druhého? A jak se naučit dívat se na život pozitivně? To se dozvíme v článku!

Pozitivní myšlení je schopnost člověka dívat se optimisticky na to, co se děje, věřit, že vše, co se děje, je dobré, vidět zkušenosti v chybách a selháních a proměnit problémy v cíle a cíle.

Tři důvody, proč byste měli zlepšit své pozitivní myšlení?

1. Váš zdravotní stav se zlepší

Vědci z Harvard School of Public Health prokázali, že optimisté méně často onemocní a žijí déle.

2. Začnete vidět příležitosti.

Pozitivní myšlení je dovednost myslet mimo rámec, najít cestu z obtížných situací a vidět příležitosti. Vzpomeňte si na rok 2020, kdy byli lidé posláni do sebeizolace. Ve vzduchu byla cítit úzkost. V tu chvíli někteří propadli utrpení, zatímco jiní usedli k šicímu stroji, aby ušili opakovaně použitelné bavlněné roušky na prodej.

3. Bude pro vás snazší dosáhnout vašich cílů

Pozitivní myšlení vám dává důvěru v sebe a své schopnosti. A to je ta nejnutnější pomoc při dosahování jakýchkoli cílů. Pro optimisty je mnohem snazší přenášet hory.

kde začít? Pochopte důvody, proč máte sklon myslet negativně.

1. Depresivní nebo úzkostný stav

Podle WHO se za posledních 10 let počet lidí trpících depresí zvýšil o 20 %. Depresi si prostě nespletete s tím, že máte špatnou náladu. S depresí je vaše nálada neustále špatná, nepotřebujete k tomu žádné negativní události, probouzíte se již v depresivním stavu. Můžete také pociťovat problémy se spánkem, nedostatek energie, sníženou koncentraci nebo ztrátu či nadměrnou chuť k jídlu.

2. Je to zvyk. Po celý život jste se trénovali, abyste si všímali jen toho negativního.

Pokud máte deprese, je lepší navštívit psychologa. Pomůže vám dostat se z tohoto stavu. A pokud zvyk funguje, pak to zvládnete sami. Níže jsou 4 tipy, které vám pomohou.

READ
Rak a Štír: kompatibilita v milostných vztazích, manželství a přátelství

Vytvořte prostředí příznivé pro pozitivní myšlenky

  1. Začněte si vést deník vděčnosti, který vám pomůže zaznamenat pozitivní změny.
  2. Meditujte – to vám pomůže uklidnit vaši mysl.
  3. Usmívejte se častěji, udělejte si pravidlo, že se na sebe budete ráno 1-2 minuty usmívat do zrcadla – tím se nastavíte na úspěch a překonání obtíží.

Možná si myslíte, že to nic není. Ale právě z takových maličkostí se vyvine nový návyk myslet pozitivně.

Přidejte do života jasné emoce

Pokud se život ubírá cestou „domů-práce-domů“, je samozřejmě těžké zaznamenat pozitivní věci. Najděte si svůj oblíbený koníček, přihlaste se do klubu nebo tančete. Vaším úkolem je přidat do života jas, což ovlivní vaši náladu. A k pozitivnímu myšlení nemá daleko.

Všimněte si dobrého

Probudil jsi se, připravil se a dal se do práce, co dobrého se během této doby stalo?

Možná vám ten muž podržel dveře, když jste vešli do budovy. Možná se na vás na přechodu pro chodce usmálo dítě. Možná jste právě měli výbornou snídani. Tyto maličkosti tvoří váš život, hlavní věcí je naučit se je vnímat a ne louže pod nohama.

Life hack: Abyste si tento návyk usnadnili, vložte si do kapsy svrchního oděvu malý kamínek, embosovaný knoflík nebo klíčenku. Když se této věci dotknete, vzpomeňte si na 1-2 pozitivní události, které se během dne staly.

Odstraňte fňukány ze svého prostředí

Pokud chcete ovládnout pozitivní myšlení, budete muset vyčistit své prostředí. Pokud je kamarádka nespokojená se životem, vždy je pro ni všechno špatné, neustále si stěžuje, budete muset omezit komunikaci s takovým člověkem, protože to ubírá energii a sílu. V opačném případě bude veškeré úsilí o rozvoj návyku myslet pozitivně zbytečné, protože se nakazíte negativními myšlenkami. Snažte se více komunikovat s pozitivními lidmi.

Důležité: pozitivní myšlení neznamená úplně ignorovat selhání nebo zakazovat negativní emoce, jako je hněv nebo smutek. Můžete prožívat celou škálu emocí, jen otázka je, že člověk s negativním myšlením tráví 80 % času v úzkostných, smutných myšlenkách.

READ
Nejvěrnější manžely vybíráme podle znamení zvěrokruhu

Jak negativní, tak pozitivní myšlení je něco, co lze trénovat. Nejsou to vaše myšlenky, které nad vámi mají moc, ale vy nad svými myšlenkami. Tento článek bych rád zakončil větou z filmu podle románu „Jez, modli se, miluj“ od Elizabeth Gilbert.

„Naučte se vybírat si myšlenky, jako byste si každý den vybírali oblečení ve skříni. Tuto schopnost můžete v sobě rozvíjet. Pokud se chcete stát pánem svého života, začněte svou myslí. To je to, co stojí za to spravovat.”

Více než 7 let v žurnalistice. Z toho polovina – jako redaktor. Mojí slabinou je provádět minivyšetřování na nová témata.

Rozhodčí – Margarita Lopukhova

Rodinný psycholog. 8 let zachraňuji “rodinné buňky” před rozpadem. Pomáhám párům znovu získat lásku a porozumění.

jak se stát pozitivnějším

Přemýšleli jste někdy o tom, jak skvělé by bylo být tím samým člověkem, který vždy září pozitivně a užívá si každý okamžik života? Víš? Takovým se můžete velmi dobře stát! Vše, co potřebujete, je trocha motivace a spousta skvělých způsobů, jak přepnout do pozitivního pracovního režimu!

Shromáždili jsme nejúčinnějších 50 způsobů, které vám pomohou stát se pozitivnějším člověkem a naučit se užívat si života. Neexistují zde žádné tajné vzorce ani složité triky – pouze užitečné a jednoduché tipy, které může každý uplatnit ve svém každodenním životě.

Výhody pozitivního myšlení

Výhody pozitivního myšlení jsou nespočetné, pokud jde o vaši celkovou pohodu a kvalitu života. Za prvé, pozitivní myšlení vám umožní lépe zvládat stres. Místo toho, abyste byli přemoženi negativními emocemi a panikou, najdete sílu hledat řešení a vidět příležitosti i v obtížných situacích. To vám umožní mít jasnou mysl a dělat moudrá rozhodnutí.

Za druhé, pozitivní přístup pomáhá zlepšit vaše vztahy s ostatními lidmi. Pozitivní lidé k sobě přitahují ostatní, jejich energie a optimismus jsou nakažlivé. Stanete se poutavějším konverzátorem, schopným podporovat a inspirovat ostatní. To může zlepšit vaši sociální síť a také vytvořit hluboké a produktivní vztahy.

Za třetí, pozitivní myšlení má přímý dopad na vaše fyzické a emocionální zdraví. Výzkumy ukazují, že pozitivní lidé zažívají méně stresu, mají silnější imunitní systém a lepší celkovou kondici. Jsou také odolnější vůči depresím a úzkostem. Pozitivní myšlení pomáhá snižovat riziko kardiovaskulárních onemocnění a dokonce prodlužovat život.

READ
Manželka žárlí na své kolegy. Co dělat?

A konečně, pozitivní myšlení vám dává příležitost vidět svět v jasných barvách a užívat si každý okamžik života. Začnete si všímat krásných věcí kolem sebe, nalézáte radost v jednoduchých chvílích a vážíte si toho, co máte. Vaše životní cesta se stane zajímavou a bohatou a vy sami se stanete šťastnějším a spokojenějším člověkem.

50 způsobů, jak se stát pozitivnějším člověkem

Перед тобой 50 классных способов стать более позитивным человеком и научиться радоваться жизни.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: